Lediga jobb som Leveranschef i Eskilstuna

Se lediga jobb som Leveranschef i Eskilstuna. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Eskilstuna som finns hos arbetsgivaren.

Operations Supervisor till DHL Supply Chain i Eskilstuna

Ansök    Apr 7    Pokayoke AB    Leveranschef
Är du en trygg, operativ ledare med ett öga för både detaljer och förbättringar? Vill du arbeta nära verksamheten, coacha team och driva daglig styrning i ett av världens ledande logistikföretag? Nu söker vi en engagerad och drivande Operations Supervisor till DHL Supply Chain i Eskilstuna som ska leda den dagliga driften och skapa resultat genom människor. Om rollen Som Operations Supervisor har du en central roll i den dagliga driften. Du ansvarar för ... Visa mer
Är du en trygg, operativ ledare med ett öga för både detaljer och förbättringar? Vill du arbeta nära verksamheten, coacha team och driva daglig styrning i ett av världens ledande logistikföretag? Nu söker vi en engagerad och drivande Operations Supervisor till DHL Supply Chain i Eskilstuna som ska leda den dagliga driften och skapa resultat genom människor.
Om rollen
Som Operations Supervisor har du en central roll i den dagliga driften. Du ansvarar för att leda ditt team mot gemensamma mål inom säkerhet, kvalitet, produktivitet och effektivitet. Rollen innebär operativ styrning, uppföljning av nyckeltal samt kontinuerliga förbättringar enligt DHL:s operativa ledningssystem (OMS). Med stort fokus på arbetsmiljö och engagemang arbetar du nära både medarbetare och chefer för att säkerställa en trygg och standardiserad arbetsplats där alla kan prestera på topp.
Du rapporterar till Site Manager och är en del av ett engagerat och målinriktat ledningsteam. Som Operations Supervisor förväntas du vara en närvarande ledare som kan kombinera ett tydligt affärsfokus med ett coachande och inkluderande ledarskap.
Dina huvudsakliga ansvarsområden
Ansvara för daglig drift inom till exempel inleverans, plock och utleverans
Driva en stark säkerhetskultur och säkerställa att arbetsmiljöstandarder följs
Leda ett team på andra linjens ledarnivå och arbeta aktivt med utbildning, coachning och utveckling
Säkerställa att verksamheten levererar enligt uppsatta mål, KPI:er och processer
Arbeta med daglig problemlösning, resursplanering och taktisk styrning baserat på volymprognoser
Mäta och följa upp nyckeltal, identifiera avvikelser och driva förbättringsarbete
Säkerställa att arbetsinstruktioner efterlevs och att standardiserade arbetssätt utvecklas och uppdateras
Vara operativ kontaktperson gentemot kund och delta i avstämningar kring SLA och kundnöjdhet

Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av operativt ledarskap inom logistik, lager eller produktion. Du har förmågan att skapa engagemang, driva resultat och arbeta strukturerat även i ett högt tempo. Du är en trygg ledare med förmåga att coacha ditt team, samtidigt som du är närvarande i verksamheten och tar snabba beslut när det krävs.
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
Minst gymnasieutbildning
Erfarenhet av att leda team i operativ miljö, gärna inom logistik eller produktion
Förmåga att planera och prioritera dina arbetsuppgifter
God förståelse för operativa KPI:er och datadriven uppföljning
Stark kommunikationsförmåga, prestigelös attityd och fokus på samarbete
Erfarenhet av förändringsarbete eller förbättringsprojekt
Flytande svenska och god engelska i tal och skrift
Relevanta certifikat (t.ex. farligt gods, LSHC) är meriterande

Varför DHL?
Hos DHL Supply Chain blir du en del av en global organisation där struktur, kvalitet och utveckling är i fokus. Du får en viktig roll i att säkerställa daglig leverans, utveckla människor och driva förbättring – samtidigt som du bidrar till att forma framtidens logistik. Här erbjuds du:
En roll med mycket ansvar, tydlig påverkan och stor närhet till verksamheten
Möjlighet att utveckla ditt ledarskap i en dynamisk miljö
En arbetsplats där säkerhet, samarbete och ständiga förbättringar genomsyrar allt vi gör
Ett team där vi stöttar varandra och strävar mot gemensamma mål

Ansökan I denna rekryteringsprocess samarbetar DHL Supply Chain med Pokayoke. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Felicia Pettersson på [email protected].
Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Manager PLM Core for Volvo Construction Equipment

Delivery Manager – PLM Core for Volvo Construction Equipment and Volvo Automated Solution Join us on?our transformation journey to the digital future! At Volvo Group Digital & IT, we have a clear ambition to enable value creation at scale for the Volvo Group. With product centric and digital technologies, we will produce digital offerings that are profitable, scalable and differentiated. You will be part of a global and diverse team with highly skilled p... Visa mer
Delivery Manager – PLM Core for Volvo Construction Equipment and Volvo Automated Solution
Join us on?our transformation journey to the digital future!


At Volvo Group Digital & IT, we have a clear ambition to enable value creation at scale for the Volvo Group. With product centric and digital technologies, we will produce digital offerings that are profitable, scalable and differentiated. You will be part of a global and diverse team with highly skilled professionals, who learn continuously and embrace change to stay ahead. We have a very important role to play in reaching the Volvo Group ambitions for 2030. Do you want to be part of our transformation journey towards digitization? The time is now!


This will be us - your colleagues?within Technology
Technology is a new function within Volvo Group Digital & IT with a big stake in the Group’s digital transformation. We will modernize Volvo’s core digital?backbone?making it a platform for digital products, but at the same time also perform – keeping services and capabilities up and running to ensure business deliveries exceed competitors.


We collaborate, both within Volvo Group IT and with TD/BAs and Group Functions. We want to encourage an environment where ideas, thoughts and opinions can be shared.?We are team players with clear common?ambitions.


How will you make a difference?
In your role, you add value by developing high performing teams and build great collaboration with the stakeholders & partners in your deliveries. In addition, you are driving the change management necessary to reach the transformation goals.


As leader for PLM (Product Lifecycle Mgmnt) Core team a normal week can look like this:
You will lead a team located in different sites and countries (Europe, Asia and US) – both direct reports as well as other colleagues. Your main success factor lies in your ability to communicate and to work in a structured way in order to reach your set goals. Your leadership style is defined by empowering others and you aim to create an autonomous work environment within your team – in a true agile way.


Your days start with a management meeting with your closest management team. Here you share your priorities of the week and tactical movements to reach the number 1 PLM Team in Volvo. Before lunch you have a couple of performance touchpoints with team members to understand their desires and needs to support them in your best way to reach their full potential and work life balance. This is your highest priority area as team awesomeness is not a happening, it is a lifestyle.


This week you’ll also meet with the business stakeholders to go through the latest roadmap with update and align priorities, product team capacity and needed partners alignment to secure smooth, high value and quality deliveries to Volvo CE and Volvo Autonomous Solutions. You’ll also connect with our infra partner HCL to review new requests and discuss the short-term activities.


Before closing the week you’ll have a meeting with some of the team members to align on the topic, secure the host and presenter for the next Thursday’s Learn&Share; which is our teams way to #LearnToStayAhead.


Who are you?
We believe you strike a balance between strategy and operations, business and technology. You are accountable, empower teams and foster collaboration.


To be successful in this position you need to be an experienced leader, having the ability to find common ground in a group with a wide area of responsibilities. You create engagement and secure execution of related vision and strategy at the same time as keeping existing solutions running. You are a skilled communicator with a strong sense of making people feel included.


As a foundation you have a relevant University degree, preferably within IT management or Engineering. You have experience from inhouse developed SW, agile transformation and, most important, a big interest in people and how to support them to achieve brilliant results.


Are you curious and have some questions? Call me!
Camilla Vitelli, Head of VCE and VAS PLM, phone +46 739027112


The location for this position is around Eskilstuna, Sweden.


Union representatives:
Akademikerna – Hanna Börjesson, +46 16 5414679
Unionen – Tonny Vikström, +46 16 5414601


Kindly note that due to GDPR, we will not accept applications via mail. Please use our career site. Visa mindre

Leveranschef inom ekonomi

HSB Södermanland är den regionala HSB-föreningen i Nyköping, Oxelösund, Eskilstuna, Strängnäs, Trosa, Vagnhärad, Katrineholm och Flen. Vi arbetar med allt från att bygga och förvalta bostäder till utbildning och löpande rådgivning. Våra ledord är Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan – ETHOS. Våra ledord ska visas både i förhållningssätt och inte minst i handling. Vi förmedlar en positiv inställning till våra kunder och tar hand om varje ... Visa mer
HSB Södermanland är den regionala HSB-föreningen i Nyköping, Oxelösund, Eskilstuna, Strängnäs, Trosa, Vagnhärad, Katrineholm och Flen. Vi arbetar med allt från att bygga och förvalta bostäder till utbildning och löpande rådgivning. Våra ledord är Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan – ETHOS. Våra ledord ska visas både i förhållningssätt och inte minst i handling. Vi förmedlar en positiv inställning till våra kunder och tar hand om varje uppgift med engagemang och professionalism. HSB Södermanland är just nu inne i en mycket utvecklande fas där vi vässar våra kompetenser och tjänster för att ytterligare stärka vårt erbjudande till marknaden. Vår devis att vara den aktör som har det bästa anseendet på marknaden har nog aldrig varit så spännande som den är just nu. Vi på HSB Södermanland är inne i en rolig och spännande utveckling där vi hela tiden fortsätter att förbättra vår verksamhet. Nu finns möjligheten för dig att bli en viktig ledare på HSB där du kan bidra till vår utveckling genom att arbeta som leveranschef.Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarI din roll har du fokus på ledarskapet där du leder och fördelar det dagliga arbetet samt engagerar och motiverar verksamhetens 14 medarbetare. Du driver och utvecklar verksamheten tillsammans med dina medarbetare och skapar långsiktigt god lönsamhet och nöjda kunder. I rollen ingår resultat- och prognosansvar och du ingår i affärsområdets ledningsgrupp. Vidare ansvarar du för att följa upp bemanning och beläggningsgrad samt att du är delaktig i kalkylarbetet. Du rapporterar till affärsområdeschef.Som chef kommer du arbeta långsiktigt med att säkerställa att leveransen inom bl.a. budget, bokslut, deklarationer och administration sker effektivt och med rätt kvalité till våra kunder. I tjänsten förutsätts ett nära samarbete med kundansvariga. Vem är du?Kan du inspirera, skapa engagemang och motiverar dina medarbetare har du rätt förutsättningar för den här tjänsten. Du är skicklig på att skapa delaktighet för att nå framgång och driver utveckling med ett affärsmässigt tänk. Vi ser gärna att din bakgrund är från fastighetsbranschen och att du har erfarenhet av att arbeta med fastighetsekonomi.  Vi söker dig Vi söker dig som utmanas av att befinna dig i förändring och drivs av att vara med och påverka samt bidra till att fortsätta utveckla ett team i världsklass. Att dela med sig av kunskap och erfarenheter är en självklarhet för dig. Du har flera års dokumenterad erfarenhet som chef och erfarenhet av resultat- och budgetansvar är ett krav. Vi ser gärna att du har utbildning på högskolenivå alternativt arbetslivserfarenhet som vi bedömer som likvärdig.Resor ingår i tjänsten därför är B-körkort ett krav.Placeringsort är Nyköping eller Eskilstuna. Du har medarbetare i både Nyköping och Eskilstuna och fördelar din arbetstid i lika stor del mellan kontoren.Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %Kontakta gärna Camilla Mersin affärsområdeschef för förvaltning om du har några frågor om tjänsten: [email protected] alt tel. 010-442 55 10.Vi intervjuar löpande och tillsätter tjänsten så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan senast den 16 oktober.Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Site Manager to SSI SCHÄFER

Ansök    Nov 22    Nexer Recruit AB    Leveranschef
One of the leading food chains in Sweden, Coop, chose SSI Schäfer as the total supplier for intralogistics to develop a state-of-the-art, energy-efficient and highly automated logistics solution for the 77,000 square meter distribution center in Eskilstuna. SSI Schäfer is now looking to recruit a Site Manager who wants to, together with the customer COOP, operate and develop one of the largest and most sustainable automation solutions in the world! You w... Visa mer
One of the leading food chains in Sweden, Coop, chose SSI Schäfer as the total supplier for intralogistics to develop a state-of-the-art, energy-efficient and highly automated logistics solution for the 77,000 square meter distribution center in Eskilstuna.

SSI Schäfer is now looking to recruit a Site Manager who wants to, together with the customer COOP, operate and develop one of the largest and most sustainable automation solutions in the world!

You will
The Site Manager is responsible for all site-based activities related to SSI Shäfer’s scope of work, particularly responsible for the overall performance of Maintenance Team activities on the SSI installed Automation.
You are also responsible for Engineering excellence and Maintenance best practise and, of course, the main person on the client side, which means day-to-day Client Management and compliance with the Contract

This role also includes planning activities, reporting and resolving logistic, technical or organizational problems and have good communication with the customer about progress, out of scope work, non-conformities, timely payments and all other site related issues.

Some of your responsibilities:


• Lead & manage the on-site Maintenance teams, through the transition from project to operations.
• Effective Client Management; at the highest levels, establish and Maintain an effective and trusting relationship direct with the Client and between the Client’s and the SSI teams.
• Contract Management - Ensure that SSI fulfils and exceeds all aspects its contractual commitments.
• Delivery of reliable MHE and IT system to support Client business according to the RM contract.
• P&L responsibility for all Site based activities and associated costs.
• Understanding of contracts and able to effectively mitigate related risks.
• Understands claim avoidance and when necessary, claim handling.
• Manages quality, time, costs and provision of information.
• Full responsibility for reporting and escalating nonconformities to customer and PM.
• Attract, hire, develop and retain good people within the teams.
• Ability to negotiate with customer and subcontractors. Manages contract issues in a professional way.
• Manages stakeholders at any level, including senior management.
• Communicate with customer about progress, out of scope work and all site related issues
• Initiate improvements of the site management process.

The Site Manager will be located in Eskilstuna and reports to Customer Service and Support Manager, North & Europe.


You are
This position requires a demonstrated ability to act autonomously with ability to see the whole picture as well as being able to focus into the details when needed. You are result driven and have excellent communication and stakeholder management skills. You also have the ability to influence and motivate others.

Building long-term relationships and integrity are keys to success in combination with strong leadership qualities where you see opportunities in employees and customers.

Qualifications required:


• Engineering or Maintenance background  (Mechanical / Electrical/ Manufacturing or similar)

Proficient verbal and written communication skills.


• 5 years minimum Line Management experience or at similar level within:

• Engineering / Maintenance Management
• Material Handling Equipment  /  M&E  /  Plant or Manufacturing
• Installation, Testing and Commissioning.

• Proven leadership capabilities in creating unified and motivated project teams.
• Exceptional organizational skills and a track record of working effectively in a team environment that incorporates engineering and project management.

Core skills desired:


• Ability to build and maintain a network of people
• Ability to bring a service agreement from start to a long future
• Customer focused
• You like to succeed by developing a team
• Strong organizational skills
• Ability to have a sense of urgence and getting back to customers in a timely fashion
• Ability to work with minimal supervision
• Experience of delivering a contract to a high standard
• Knowledge and experience of PLC / Control systems
• An understanding knowledge of Computerised Maintenance Management Systems
• Highly proficient with verbal and written communication skills

Want to learn more?
We are collaborating with Nexer Recruit in this recruitment. For more information, please contact Patrik Jensen at [email protected], +46 70 237 57 34. We look forward hearing from you!



About SSI SCHAEFER

More than 80 years ago, the foundation was laid for the SSI SCHAEFER Group, which today operates internationally. Across six continents, more than 10,500 employees develop innovative concepts and solutions within a wide range of industries, thus shaping the future of intralogistics. The company takes advantage of opportunities offered by digital networking and transfers them to the world of complex material flows, increasing the efficiency of the global supply chain.
Read more at https://www.ssi-schaefer.com/sv-se/marknadstrender/framgangssagor/coop-568812 Visa mindre