Lediga jobb som Kontorsreceptionist i Eskilstuna

Se lediga jobb som Kontorsreceptionist i Eskilstuna. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Eskilstuna som finns hos arbetsgivaren.

Administratör till socialförvaltningen

Ansök    Sep 3    Eskilstuna kommun    Kontorsreceptionist
Trivs du med ett flexibelt och varierat arbete? Är du trygg i dig själv och i din yrkesroll? Är du en god kommunikatör med ett prestigelöst förhållningssätt? Är du också nytänkande och vill vara med och utveckla nya arbetssätt? Då kanske det är dig vi söker som vår nya administratör/receptionist till socialförvaltningen! Enheten har en viktig roll för medborgarna. Vi står för ett gott första bemötande och en rättssäker handläggning, det vill säga att vi f... Visa mer
Trivs du med ett flexibelt och varierat arbete? Är du trygg i dig själv och i din yrkesroll? Är du en god kommunikatör med ett prestigelöst förhållningssätt? Är du också nytänkande och vill vara med och utveckla nya arbetssätt? Då kanske det är dig vi söker som vår nya administratör/receptionist till socialförvaltningen!

Enheten har en viktig roll för medborgarna. Vi står för ett gott första bemötande och en rättssäker handläggning, det vill säga att vi följer lagar och regler på ett tydligt sätt. Vi arbetar också utifrån ett familjeorienterat arbetssätt, där målet är att möta varje persons behov och stötta så att den kan bli mer självständig. Varje team har en teamledare som ansvarar för den dagliga arbetsledningen.

Enheten består av fem team: tre mottagningsteam med 23 socialsekreterare, ett administrativt stöd med sju administratörer och två vaktmästare samt länsjouren Södermanland med åtta socialsekreterare.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administratör/receptionist är du ett viktigt stöd för både enheten, förvaltningen och våra besökare. Dina främsta arbetsuppgifter är:

• Behandling av egenavgifter, till exempel uträkningar, fakturaunderlag och arvodering till uppdragstagare.
• Arkivering, posthantering och registrering av inkomna handlingar.
• Registrering av handlingar som kommer in, t.ex. anmälan, ansöka, underrättelse, rapporter.
• Receptionsbemanning och service till besökare.
• Beställningar och leveranser.
• Andra administrativa uppgifter vid behov.

Du arbetar i receptionen en stor del av dagen, där du även utför administrativa uppgifter. Stor del av arbetet innebär mycket kontakt och samverkan med olika parter, aktörer och medarbetare. Möten med människor i kris kan förekomma.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning, goda kunskaper i svenska i tal och skrift och goda IT-kunskaper. Du behöver också ha minst ett års erfarenhet av serviceyrke eller ett yrke där du är van att bemöta människor, samt erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter från offentlig verksamhet.

Meriterande för tjänsten är:

• Utbildning i bemötande och inkluderande arbetssätt.
• Flerspråkighet, till exempel finska, arabiska eller somaliska.
• Eftergymnasial utbildning inom administration, personal, offentlig förvaltning, ekonomi eller annan utbildning som kan bedömas likvärdig.
• Erfarenhet av att arbeta i reception eller expedition.

Du är serviceinriktad, lösningsfokuserad och kan bemöta alla människor med respekt. Du ger hela verksamheten god service, vilket kräver att du har social kompetens, är flexibel i ditt arbetssätt och samarbetar bra med andra.

Du behöver kunna tillträda senast 2 januari 2026.

ÖVRIGT
Socialförvaltningen ansvarar för arbetet med att skapa social trygghet för barn, ungdomar och vuxna. Målet är att arbeta för att uppnå social uthållighet. Inom socialförvaltningen bedrivs kvalificerat och välutvecklat socialt arbete. Förvaltningens arbete innehåller både myndighetsutövning samt behandlande och stödjande insatser för barn, ungdomar, vuxna och familjer.

Vill du vara med och leda vägen?

Vi erbjuder en arbetsplats som går före och leder vägen i en av Sveriges mest hållbara kommuner. Tillsammans med kompetenta och engagerade medarbetare är du med och utvecklar Eskilstuna genom goda hållbara möten, vägledning och service. Genom ett aktivt och modigt medarbetarskap samt ett tillitsfullt och engagerat ledarskap är du med och driver förändring. Du gör skillnad för människor varje dag.

Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

Merparten av alla tillsvidareanställda i Eskilstuna kommun krigsplaceras. Om din tjänst berörs informeras du under rekryteringsprocessen. Det innebär att du har en skyldighet att tjänstgöra inom kommunen även under höjd beredskap.

I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan eftersom den ligger till grund för vårt urval.

Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i vår reception på Alva Myrdals Gata 3 D. Märk din ansökan med Rekryteringsenheten och annonsens referensnummer. Visa mindre

Receptionister sökes till kommande uppdrag i Eskilstuna!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.

Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
För kommande uppdrag hos våra kunder i Eskilstuna söker vi nu dig som är ute efter nya utmaningar inom reception och serviceyrken. Du kanske har ett jobb som receptionist idag eller så längtar du efter att få testa dina vingar inom ett nytt område – för oss är dina personliga egenskaper viktigast.

Arbetsuppgifter, arbetstider och omfattning kan variera beroende på uppdrag. Men vanligt förekommande arbetsuppgifter är att bemanna receptionen under kontorstider och få kunder att känna sig omhändertagna, välkomna kunder och visa dem rätt i lokalerna, ta emot samtal och besvara mejl samt att ansvara för att kontoret är helt och rent. Även att ansvara för posthantering, mötesbokningar, samt beställning och inköp av kontorsmaterial, fika med mera.

Det finns möjlighet att arbeta både heltid och deltid, vilket innebär både att du kan bli inringd med kort varsel, eller schemalagd i förväg. Rollen kan ställa högra krav på tillgänglighet och flexibilitet. Som Receptionist hos oss finns möjligheter till att arbeta hos flera olika kunder inom servicesektorn, främst inom kontorsservice. Våra kunder erbjuder en trevlig och professionell miljö i fina lokaler. Söker du extraarbete ser vi att uppdraget är ett långsiktigt extrajobb, där du arbetar vid behov såsom vid sjuk- och planerad frånvaro.


Din profil
Rollen som Receptionist innebär en hög känsla av service och kundbemötande. Du är lösningsorienterad och tycker om att ha flera arbetsuppgifter samtidigt. Som person tycker du om att göra det lilla extra, samtidigt som du vet hur du skall planera och koordinera dina dagar. Service är A & O för dig, samtidigt om du alltid vill utvecklas tillsammans med andra.


Ansökan
Vi utökar vårat nätverk och kommer att höra av oss till dig när vi har ett arbete som matchar din behörighet och profil.

I tjänster likt denna så blir du anställd av Clockwork och arbetar sedan på uppdrag hos våra kunder.
Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl din arbetssituation som personlig utveckling.

Är du den receptionisten vi söker? skicka in din ansökan redan idag via www.clockworkpersonal.se

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Kontorsansvarig till kund i Eskilstuna!

Ansök    Jan 22    Devotum AB    Kontorsreceptionist
Vår kund behöver en vikarierande kontorsansvarig under tiden rekryteringsprocessen är igång. Uppdraget är beräknat att starta omgående och pågå tillsvidare med möjlighet att delta i rekryteringsprocessen om intresse finns. Uppdragets omfattning är beräknat till 100%. Om tjänsten I rollen som receptionist tar du emot besök från exempelvis hyresgäster, lägenhetssökande, entreprenörer och jobbar med förvaltningsadminstrativa uppgifter. Du bidrar till en triv... Visa mer
Vår kund behöver en vikarierande kontorsansvarig under tiden rekryteringsprocessen är igång. Uppdraget är beräknat att starta omgående och pågå tillsvidare med möjlighet att delta i rekryteringsprocessen om intresse finns. Uppdragets omfattning är beräknat till 100%.

Om tjänsten
I rollen som receptionist tar du emot besök från exempelvis hyresgäster, lägenhetssökande, entreprenörer och jobbar med förvaltningsadminstrativa uppgifter. Du bidrar till en trivsam kontorsupplevelse och levererar förstklassig service till både kollegor och besökare. I rollen stöttar du även med förvaltningsadministrativa uppgifter och bemannar receptionen vid var tid gällande öppettider. I den här rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda, samt att du har förmåga att prioritera och hantera flera arbetsuppgifter parallellt.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ta emot besök och leveranser

- Bemanna receptionen vid var tid gällande öppettider

- Ansvara för in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister

- Vara kontaktperson för serviceavtal av kontorets maskiner, servicetjänster och bilar

- Ansvara för inköp av förbrukningsvaror till kök och kontor samt kyl och skafferivaror

- Fakturahantering

- Bistå förvaltare och områdeschef med administrativa uppgifter

- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer

Din bakgrund
Vi söker dig med arbetslivserfarenhet inom administration och kundbemötande. Som person är du flexibel, strukturerad och ordningsam. Det är viktigt att du har förmåga att prioritera och att du tycker om när det händer mycket runt omkring dig. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. Vi ser att du har goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel samt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av fastighetsbranschen och uthyrning av bostäder sedan tidigare.

Övrigt
Start: Omgående
Slut: Tillsvidare - tills positionen är tillsatt. (Finns möjlighet att delta i rekryteringsprocessen vid intresse).
Omfattning: 100%
Placering: Eskilstuna

Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svarar på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 0728978265.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Administratör till Bilvårdcenter

T-Center Bilvårdcenter är en ledande bilvårdcentral som strävar efter att erbjuda högkvalitativa tjänster och enastående kundservice till våra kunder. Vi är dedikerade till att upprätthålla bilarnas skönhet och prestanda genom vår professionella service och expertis. Ansvarsområden Vi söker en administratör som kommer att spela en nyckelroll i vår verksamhet genom att sköta olika administrativa uppgifter och samtidigt ge en förstklassig kundupplevelse. Din... Visa mer
T-Center Bilvårdcenter är en ledande bilvårdcentral som strävar efter att erbjuda högkvalitativa tjänster och enastående kundservice till våra kunder. Vi är dedikerade till att upprätthålla bilarnas skönhet och prestanda genom vår professionella service och expertis.
Ansvarsområden
Vi söker en administratör som kommer att spela en nyckelroll i vår verksamhet genom att sköta olika administrativa uppgifter och samtidigt ge en förstklassig kundupplevelse. Dina ansvarsområden kommer att inkludera:


- Fakturering: Hantera faktureringsprocessen för våra tjänster och produkter.
- Kundmottagning: Välkomna och assistera kunder vid deras besök.
- Betalning av leverantörsfakturor: Ansvara för att betala leverantörsfakturor i tid och noggrant.
- Bilhantering: Ta emot kundens bil och ansvara för dess säkra förvaring och överlämnande till kunden.
- Kontroll av bilar: Utföra noggranna kontroller av bilar innan de lämnas till kunden för att säkerställa kvalitet och överensstämmelse med våra höga standarder.
Kvalifikationer:
- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete, företrädesvis inom fordonsbranschen.
- Goda kunskaper i fakturering och bokföring.
- Utmärkta kommunikationsförmågor och förmåga att ge enastående kundservice.
- Organiserad och noggrann med god uppmärksamhet på detaljer.
- Förmåga att arbeta självständigt och i team.
- Körkort är ett krav.
Anställningsvillkor:
- Heltid
- Tillsvidareanställning
- Lön enligt överenskommelse
- Tillträde: Snarast möjligt


Om du tror att du har rätt kompetens och motivation för denna roll, ser vi fram emot din ansökan. Skicka din CV och personliga brev till [kontaktinformation]. Märk ämnesraden med "Ansökan Administratör - T-Center Bilvårdcenter".


Vi ser fram emot att välkomna en driven och engagerad individ till vårt team på T-Center Bilvårdcenter!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Visa mindre

Semestervikarie - Kundserviceagent till kontaktcenter

Ansök    Apr 8    REGION SÖRMLAND    Kontorsreceptionist
Mälarsjukhuset, Eskilstuna Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss! Om oss Regionservice är en smidig, flexibel och nytänkande serviceorganisation med stolta medarbetare, som tillsammans skapar värde för Region Sörmland. Regionservice ska skapa förutsättningar för att uppfylla Region Sörmlands uppdrag på ett effektivt och ändamålsenligt sätt. Det gör vi genom att ha lyhördhet för och förstå våra kunders behov. Vi utvecklar ... Visa mer
Mälarsjukhuset, Eskilstuna

Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss!


Om oss
Regionservice är en smidig, flexibel och nytänkande serviceorganisation med stolta medarbetare, som tillsammans skapar värde för Region Sörmland.

Regionservice ska skapa förutsättningar för att uppfylla Region Sörmlands uppdrag på ett effektivt och ändamålsenligt sätt. Det gör vi genom att ha lyhördhet för och förstå våra kunders behov. Vi utvecklar och tillhandahåller stödtjänster av olika slag till Region Sörmlands alla verksamheter, politiken, patienter och besökare. Vi arbetar inom områdena; fastigheter och lokaler, inköp, löne- och fakturahantering, administration, informationshantering och verksamhetsnära service som kost, transport, lokalvård och vårdnära service. Hela Region Sörmland är rökfri.

Kontaktcenter är en del av Region Sörmlands ansikte utåt och hjälper patienter, närstående, medborgare och medarbetare inom regionen att få svar på sina frågor. Kontaktcenter handlägger ärenden och ser till att kunden kommer i kontakt med rätt verksamhet och/eller person. Kontaktcenter ska präglas av kundfokus och ett flexibelt arbetssätt.

Dina arbetsuppgifter
Säkerställa att våra kunder får ett gott bemötande. Fånga upp och ta tillvara kundbehoven. I tjänsten ingår att bemanna vår informationsdisk direkt ut mot kund. Arbetet innebär också att hantera inkommande samtal i vår telefonväxel både från interna och externa kunder/Invånare. I tjänsten ingår också att lämna ut Siths-kort till anställda i Regionen. Förekommande förfrågningar och ärenden via vårt ärendehanteringssystem TOPdesk. Säkerställa att våra kunder får ett gott bemötande och hjälp med de ärenden som kommer till oss.
I rollen som kundserviceagent i kontaktcenter arbetar vi utifrån en framtagen bemötandeguide.

Din kompetens

• 18 år.
• Ha god datavana, erfarenhet av att jobba i Officepaketet.
• På grund av vikten av att säkerställa patientsäkerheten i vår verksamhet, kräver vi mycket god svenska i tal, skrift och läsförståelse.


Meriterande:

• God engelska i tal, skrift och läsförståelse.
• God finska i tal, skrift och läsförståelse.
• Erfarenhet av att jobba med rutiner.
• Erfarenhet av att arbeta i kundtjänst, eller liknanden arbete.
• Erfarenhet av att jobba med SITHS-kort.


Du besitter en mycket god serviceförmåga, är initiativtagande och strukturerad. Du visar på en personlig mognad, är självgående vilket är en förutsättning för tjänsten. Du behöver även ha god kommunikations- och samarbetsförmåga eftersom du kommer att ingå i ett team.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Anställningsform
Tidsbegränsad anställning vid behov och sommarvikariat 2024. Tillträde enligt överenskommelse.

Information om tjänsten lämnas av
Enhetschef kundservice Anette Möllergren, 076-722 19 08.
Fackliga företrädare vision Kent Carlsson, 076-109 84 16.
Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00.


Kom och jobba hos oss på kontaktcenter!


Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2024-04-25.
Intervjuer kan komma att ske löpande.

Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/)

Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/)


Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt.

Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan.

Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag. Visa mindre

Kontorsansvarig till Eskilstuna

Ansök    Jan 5    Victoriahem AB    Kontorsreceptionist
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Esk... Visa mer
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Vårt fastighetsbestånd i Eskilstuna och Strängnäs består av ca 5400 lägenheter. Vi är ett team om ca 60 personer med olika roller såsom områdeschef, uthyrare, förvaltare, fastighetstekniker, fastighetsskötare och miljövärdar. Tillsammans tar vi hand om våra fastigheter och hyresgäster. Nu söker vi en driven och serviceminded receptionist och kontorsansvarig till vårt team - kom och utvecklas tillsammans med oss!

Om tjänsten

I rollen som receptionist tar du emot besök från exempelvis hyresgäster, lägenhetssökande, entreprenörer och jobbar med förvaltningsadminstrativa uppgifter. Du bidrar till en trivsam kontorsupplevelse och levererar förstklassig service till både kollegor och besökare. I rollen stöttar du även med förvaltningsadministrativa uppgifter och bemannar receptionen vid var tid gällande öppettider. I den här rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda, samt att du har förmåga att prioritera och hantera flera arbetsuppgifter parallellt.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ta emot besök och leveranser

- Bemanna receptionen vid var tid gällande öppettider

- Ansvara för in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister

- Vara kontaktperson för serviceavtal av kontorets maskiner, servicetjänster och bilar

- Ansvara för inköp av förbrukningsvaror till kök och kontor samt kyl och skafferivaror

- Fakturahantering

- Bistå förvaltare och områdeschef med administrativa uppgifter

- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer

Din bakgrund

Vi söker dig med arbetslivserfarenhet inom administration och kundbemötande. Som person är du flexibel, strukturerad och ordningsam. Det är viktigt att du har förmåga att prioritera och att du tycker om när det händer mycket runt omkring dig. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. Vi ser att du har goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel samt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av fastighetsbranschen och uthyrning av bostäder sedan tidigare.

Vi erbjuder dig

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer att utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid

- Placering: Eskilstuna

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Källåker på mail [email protected].

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Receptionister sökes till kommande uppdrag i Eskilstuna!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.

Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
För kommande uppdrag hos våra kunder i Eskilstuna söker vi nu dig som är ute efter nya utmaningar inom reception och serviceyrken. Du kanske har ett jobb som receptionist idag eller så längtar du efter att få testa dina vingar inom ett nytt område – för oss är dina personliga egenskaper viktigast.

Arbetsuppgifter, arbetstider och omfattning kan variera beroende på uppdrag. Men vanligt förekommande arbetsuppgifter är att bemanna receptionen under kontorstider och få kunder att känna sig omhändertagna, välkomna kunder och visa dem rätt i lokalerna, ta emot samtal och besvara mejl samt att ansvara för att kontoret är helt och rent. Även att ansvara för posthantering, mötesbokningar, samt beställning och inköp av kontorsmaterial, fika med mera.

Det finns möjlighet att arbeta både heltid och deltid, vilket innebär både att du kan bli inringd med kort varsel, eller schemalagd i förväg. Rollen kan ställa högra krav på tillgänglighet och flexibilitet. Som Receptionist hos oss finns möjligheter till att arbeta hos flera olika kunder inom servicesektorn, främst inom kontorsservice. Våra kunder erbjuder en trevlig och professionell miljö i fina lokaler. Söker du extraarbete ser vi att uppdraget är ett långsiktigt extrajobb, där du arbetar vid behov såsom vid sjuk- och planerad frånvaro.


Din profil
Rollen som Receptionist innebär en hög känsla av service och kundbemötande. Du är lösningsorienterad och tycker om att ha flera arbetsuppgifter samtidigt. Som person tycker du om att göra det lilla extra, samtidigt som du vet hur du skall planera och koordinera dina dagar. Service är A & O för dig, samtidigt om du alltid vill utvecklas tillsammans med andra.


Ansökan
Vi utökar vårat nätverk och kommer att höra av oss till dig när vi har ett arbete som matchar din behörighet och profil.

I tjänster likt denna så blir du anställd av Clockwork och arbetar sedan på uppdrag hos våra kunder.
Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl din arbetssituation som personlig utveckling.

Är du den receptionisten vi söker? skicka in din ansökan redan idag via www.clockworkpersonal.se

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Receptionister sökes till kommande uppdrag i Eskilstuna!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.

Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
För kommande uppdrag hos våra kunder i Eskilstuna söker vi nu dig som är ute efter nya utmaningar inom reception och serviceyrken. Du kanske har ett jobb som receptionist idag eller så längtar du efter att få testa dina vingar inom ett nytt område – för oss är dina personliga egenskaper viktigast.

Arbetsuppgifter, arbetstider och omfattning kan variera beroende på uppdrag. Men vanligt förekommande arbetsuppgifter är att bemanna receptionen under kontorstider och få kunder att känna sig omhändertagna, välkomna kunder och visa dem rätt i lokalerna, ta emot samtal och besvara mejl samt att ansvara för att kontoret är helt och rent. Även att ansvara för posthantering, mötesbokningar, samt beställning och inköp av kontorsmaterial, fika med mera.

Det finns möjlighet att arbeta både heltid och deltid, vilket innebär både att du kan bli inringd med kort varsel, eller schemalagd i förväg. Rollen kan ställa högra krav på tillgänglighet och flexibilitet. Som Receptionist hos oss finns möjligheter till att arbeta hos flera olika kunder inom servicesektorn, främst inom kontorsservice. Våra kunder erbjuder en trevlig och professionell miljö i fina lokaler. Söker du extraarbete ser vi att uppdraget är ett långsiktigt extrajobb, där du arbetar vid behov såsom vid sjuk- och planerad frånvaro.


Din profil
Rollen som Receptionist innebär en hög känsla av service och kundbemötande. Du är lösningsorienterad och tycker om att ha flera arbetsuppgifter samtidigt. Som person tycker du om att göra det lilla extra, samtidigt som du vet hur du skall planera och koordinera dina dagar. Service är A & O för dig, samtidigt om du alltid vill utvecklas tillsammans med andra.


Ansökan
Vi utökar vårat nätverk och kommer att höra av oss till dig när vi har ett arbete som matchar din behörighet och profil.

I tjänster likt denna så blir du anställd av Clockwork och arbetar sedan på uppdrag hos våra kunder.
Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl din arbetssituation som personlig utveckling.

Är du den receptionisten vi söker? skicka in din ansökan redan idag via www.clockworkpersonal.se

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Receptionister sökes till kommande uppdrag i Eskilstuna!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.

Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
För kommande uppdrag hos våra kunder i Eskilstuna söker vi nu dig som är ute efter nya utmaningar inom reception och serviceyrken. Du kanske har ett jobb som receptionist idag eller så längtar du efter att få testa dina vingar inom ett nytt område – för oss är dina personliga egenskaper viktigast.

Arbetsuppgifter, arbetstider och omfattning kan variera beroende på uppdrag. Men vanligt förekommande arbetsuppgifter är att bemanna receptionen under kontorstider och få kunder att känna sig omhändertagna, välkomna kunder och visa dem rätt i lokalerna, ta emot samtal och besvara mejl samt att ansvara för att kontoret är helt och rent. Även att ansvara för posthantering, mötesbokningar, samt beställning och inköp av kontorsmaterial, fika med mera.

Det finns möjlighet att arbeta både heltid och deltid, vilket innebär både att du kan bli inringd med kort varsel, eller schemalagd i förväg. Rollen kan ställa högra krav på tillgänglighet och flexibilitet. Som Receptionist hos oss finns möjligheter till att arbeta hos flera olika kunder inom servicesektorn, främst inom kontorsservice. Våra kunder erbjuder en trevlig och professionell miljö i fina lokaler. Söker du extraarbete ser vi att uppdraget är ett långsiktigt extrajobb, där du arbetar vid behov såsom vid sjuk- och planerad frånvaro.


Din profil
Rollen som Receptionist innebär en hög känsla av service och kundbemötande. Du är lösningsorienterad och tycker om att ha flera arbetsuppgifter samtidigt. Som person tycker du om att göra det lilla extra, samtidigt som du vet hur du skall planera och koordinera dina dagar. Service är A & O för dig, samtidigt om du alltid vill utvecklas tillsammans med andra.


Ansökan
Vi utökar vårat nätverk och kommer att höra av oss till dig när vi har ett arbete som matchar din behörighet och profil.

I tjänster likt denna så blir du anställd av Clockwork och arbetar sedan på uppdrag hos våra kunder.
Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl din arbetssituation som personlig utveckling.

Är du den receptionisten vi söker? skicka in din ansökan redan idag via www.clockworkpersonal.se

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Administratör till spännande projekt

Ansök    Aug 28    Randstad AB    Kontorsreceptionist
Arbetsbeskrivning Nu söker vi en administratör till ett långt uppdrag i Eskilstuna. Som administratör hos kund kommer du att arbeta inom ett projekt och ta emot besökare samt hantera administrativa uppgifter. Är du serviceinriktad och har arbetat administrativt tidigare? Sök då denna spännande tjänst!  Det är ett långt uppdrag där du får vara med i ett projekt och utvecklas. Arbetstiden är dagtid måndag till fredag.  Som konsult hos Randstad är du anst... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administratör till ett långt uppdrag i Eskilstuna. Som administratör hos kund kommer du att arbeta inom ett projekt och ta emot besökare samt hantera administrativa uppgifter. Är du serviceinriktad och har arbetat administrativt tidigare? Sök då denna spännande tjänst! 


Det är ett långt uppdrag där du får vara med i ett projekt och utvecklas. Arbetstiden är dagtid måndag till fredag. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 
 
Du ansöker på www.randstad.se, senast  2023-09-10 . Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Andersson, [email protected]

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 



Ansvarsområden
Som administratör kommer du att ansvara för receptionen hos kunden och ta emot besökare samt hantera administrativa uppgifter. Du kommer att: 
Administrera besöksutrustning och boka rum 
Uppdatera personalinformation, projektinformation samt allmän information 
Administrera viss dokumentation samt inköp 
Posthantering 
Ta emot besökare 


Kvalifikationer
 Vi söker dig som har några års erfarenhet inom administration och kundservice. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Som person vill du lära dig något nytt, är nyfiken och är driven i arbetet. Du har lätt för att samarbeta och är serviceinriktad. Du har lätt för att arbeta i system. 



Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward. Visa mindre

Vill du vara med och driva utvecklingen av vår interna kundservice?

Energimyndigheten leder samhällets omställning till ett hållbart energisystem. Vår vision är Hållbar energi för alla och vi jobbar utifrån den statliga värdegrunden samt våra tre värdeord; trovärdig, modig, och helhetssyn. Vi söker nu en driven och utvecklingsorienterad medarbetare till vår interna kundservice. Dina arbetsuppgifter Som medarbetare i vår kundservice kommer du att ingå i ett team som arbetar med att ge service och support till våra in... Visa mer
Energimyndigheten leder samhällets omställning till ett hållbart energisystem. Vår vision är Hållbar energi för alla och vi jobbar utifrån den statliga värdegrunden samt våra tre värdeord; trovärdig, modig, och helhetssyn.

Vi söker nu en driven och utvecklingsorienterad medarbetare till vår interna kundservice.

Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare i vår kundservice kommer du att ingå i ett team som arbetar med att ge service och support till våra interna kunder och medarbetare hos Energimyndigheten. Du kommer också tillsammans med teamet vara en drivande kraft i arbetet med att utveckla, effektivisera och förbättra arbetssättet för kundservice.

I arbetet med att utveckla kundservice ingår att:


• tydliggöra och utveckla tjänstekatalog i dialog med kollegor från andra enheter av avdelningen för verksamhetsutveckling och -stöd, som ansvarar för delar av second line service.
• framtagande av processer och rutiner i samarbete med övriga kollegor i kundservice och i second line, samt utveckla rutiner för uppföljning av dessa.
• utveckla användningen av vårt system för hantering av ärende till kundservice (Nilex), och därmed säkra en ökad digitalisering.

Din profil
Vi söker dig som har en godkänd gymnasieutbildning, gärna i kombination med en eftergymnasial utbildning inom ex. service eller administration. Du har flerårig aktuell och relevant erfarenhet av arbete inom kundservice/reception/ support där du servat internt/externt. Du har erfarenhet av att aktivt delta i utvecklingsarbete inom kundservice/reception/support. Har du tidigare lett den typen av utvecklingsarbete eller har erfarenhet av beprövade processer och modeller som t.ex. ITIL4 eller liknande är det meriterande. Det är också meriterande om du tidigare haft ett självständigt ansvar med arbetsledande inslag som exempelvis kundservice- eller receptionsansvarig

Du har god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift, har goda kunskaper i Officepaketet, det är meriterande om du har kunskap om minst ett eller flera ärendehanteringssystem.

Som person är du trygg och stabil, du arbetar bra tillsammans med andra, är lyhörd och har ett smidigt sätt. Du är den som tar initiativ, är lösningsorienterad och som uppnår resultat. Du är serviceinriktad med ett intresse och en vilja att hjälpa andra.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Om oss
Energimyndigheten är förvaltningsmyndighet för tillförsel och användning av energi i samhället och arbetar därmed med hela energisystemet, inklusive förnybar energi, klimatinsatser, bättre teknik, trygg energiförsörjning och smartare energianvändning.

Kundservice ingår i enheten Kund- och internservice, som förutom kundservice inkluderar administrativt stöd till chefer, administrativt stöd för projekt, planering av möten och event och lokalförsörjning. Enheten består av 12 personer, varav 3 arbetar i kundservice.

Övrigt
Tjänsten är placerad vid huvudkontoret i våra nya fina lokaler i centrala Eskilstuna. Här arbetar vi aktivitetsbaserat och har flexibla arbetstider som underlättar att förena arbetsliv och privatliv.

Vi sätter värde på de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten.

Varaktighet/Arbetstid
Tillsvidareanställning, heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Tillträde enligt överenskommelse.

Välkommen med din ansökan senast den 7 maj 2023

Om du skickar din ansökan på annat sätt än genom vårt ansökningsformulär på vår hemsida - märk då din ansökan med dnr 2023-7536.

Kontaktpersoner
Helena Lund
Enhetschef
016-5420675

Fackliga kontaktpersoner
Mikaela Sahlin
SACO-S
016-544 20 97

Eva-Karin Magnusson
ST
016-544 21 94 Visa mindre

Office Manager / Inhouse sales

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. För kunds räkning söker vi nu: Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten. Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark ... Visa mer
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten.
Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark och söker en stjärna till kontorsadministratör och innesälj.
Ditt ansvarsområde kommer innebära att delvis ansvara för kontoret. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter inom administration och ha nära samarbete med kollegor. Visa mindre

Office Manager / Inhouse sales

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. För kunds räkning söker vi nu: Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten. Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark ... Visa mer
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten.
Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark och söker en stjärna till kontorsadministratör och innesälj.
Ditt ansvarsområde kommer innebära att delvis ansvara för kontoret. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter inom administration och ha nära samarbete med kollegor. Visa mindre

Assistent/receptionist (vikariat)

Ansök    Nov 8    REGION SÖRMLAND    Kontorsreceptionist
Anestesikliniken Mälarsjukhuset, Eskilstuna Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss! Om oss Mälarsjukhuset har det mellanstora länssjukhusets fördelar med bred klinisk verksamhet och korta beslutsvägar. Anestesikliniken bedriver verksamhet på både Mälarsjukhuset i Eskilstuna samt Kullbergska sjukhuset i Katrineholm. Anestesikliniken som är länets största serviceklinik är välfungerande, högteknologiskt och utvecklingsinriktad. Mä... Visa mer
Anestesikliniken Mälarsjukhuset, Eskilstuna

Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss!


Om oss
Mälarsjukhuset har det mellanstora länssjukhusets fördelar med bred klinisk verksamhet och korta beslutsvägar. Anestesikliniken bedriver verksamhet på både Mälarsjukhuset i Eskilstuna samt Kullbergska sjukhuset i Katrineholm. Anestesikliniken som är länets största serviceklinik är välfungerande, högteknologiskt och utvecklingsinriktad. Mälarsjukhuset projekterar för flytt till ett nybyggt akutsjukhus om några år. Alla yrkeskategorier har en viktig roll och stor betydelse för att skapa tydligt värde för våra patienter.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta på den administrativa enheten med placering i receptionen på centraloperation. Vi kan erbjuda dig ett omväxlande arbete med receptionsarbete i form av att ta emot patienter som kommer för operation och ansvara för registrering och betalning i vårt journalsystem NCS Cross, registrering i andra förekommande IT-system, kassaredovisning, telefonservice, skanning samt andra vanligt förekommande administrativa uppgifter i en reception.

Din kompetens
Goda kunskaper, både i skrift och tal, i det svenska språket och kunskaper inom IT. Erfarenhet av receptionsarbete är meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är stabil, har god samarbetsförmåga och serviceinriktad då man som assistent/receptionist på anestesikliniken servar och är den övriga personalen, patienter och anhöriga behjälplig i stort och smått. Vi värdesätter även att du är strukturerad och kvalitetsmedveten.

Anställningsform
Vikariatsanställning med tllträde enligt överenskommelse.

Information om tjänsten lämnas av
Administrativ enhetschef, Monica Nilsson, 016-10 36 28.
Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00.


Kom och jobba hos oss på anestesikliniken!


Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2022-11-20.
Intervjuer kan komma att ske löpande.

Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/)

Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/)


Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt.

Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag. Visa mindre

Office Manager / Inhouse sales

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. För kunds räkning söker vi nu: Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten. Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark ... Visa mer
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten.
Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark och söker en stjärna till kontorsadministratör och innesälj.
Ditt ansvarsområde kommer innebära att delvis ansvara för kontoret. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter inom administration och ha nära samarbete med kollegor. Visa mindre

Office Manager / Inhouse sales

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. För kunds räkning söker vi nu: Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten. Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark ... Visa mer
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten.
Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark och söker en stjärna till kontorsadministratör och innesälj.
Ditt ansvarsområde kommer innebära att delvis ansvara för kontoret. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter inom administration och ha nära samarbete med kollegor. Visa mindre

Office Manager / Inhouse sales

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. För kunds räkning söker vi nu: Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten. Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark ... Visa mer
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten.
Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark och söker en stjärna till kontorsadministratör och innesälj.
Ditt ansvarsområde kommer innebära att delvis ansvara för kontoret. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter inom administration och ha nära samarbete med kollegor. Visa mindre

Office Manager / Inhouse sales

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. För kunds räkning söker vi nu: Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten. Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark ... Visa mer
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten.
Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark och söker en stjärna till kontorsadministratör och innesälj.
Ditt ansvarsområde kommer innebära att delvis ansvara för kontoret. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter inom administration och ha nära samarbete med kollegor. Visa mindre

Office Manager / Inhouse sales

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. För kunds räkning söker vi nu: Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten. Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark ... Visa mer
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten.
Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark och söker en stjärna till kontorsadministratör och innesälj.
Ditt ansvarsområde kommer innebära att delvis ansvara för kontoret. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter inom administration och ha nära samarbete med kollegor. Visa mindre

Office Manager / Inhouse sales

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. För kunds räkning söker vi nu: Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten. Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark ... Visa mer
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten.
Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark och söker en stjärna till kontorsadministratör och innesälj.
Ditt ansvarsområde kommer innebära att delvis ansvara för kontoret. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter inom administration och ha nära samarbete med kollegor. Visa mindre

Administratör till Eskilstuna

Ansök    Jun 29    Randstad AB    Kontorsreceptionist
Arbetsbeskrivning Nu söker vi en administratör till ett längre uppdrag i Eskilstuna. Som administratör hos kund kommer du att arbeta inom ett projekt och ta emot besökare samt hantera administrativa uppgifter. Är du serviceinriktad och har arbetat administrativt tidigare? Sök då denna spännande tjänst!  Det är ett långt uppdrag där du får vara med i ett projekt och utvecklas. Start i september och du arbetar dagtid.  Som konsult hos Randstad är du anst... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administratör till ett längre uppdrag i Eskilstuna. Som administratör hos kund kommer du att arbeta inom ett projekt och ta emot besökare samt hantera administrativa uppgifter. Är du serviceinriktad och har arbetat administrativt tidigare? Sök då denna spännande tjänst! 


Det är ett långt uppdrag där du får vara med i ett projekt och utvecklas. Start i september och du arbetar dagtid. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Vi söker dig som har några års erfarenhet inom administration och kundservice. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Som person vill du lära dig något nytt, är nyfiken och är driven i arbetet. Du har lätt för att samarbeta och är serviceinriktad. Du har lätt för att arbeta i system. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Kvalifikationer
Som administratör kommer du att ansvara för receptionen hos kunden och ta emot besökare samt hantera administrativa uppgifter. Du kommer att: 
-       Administrera besöksutrustning och boka rum
-       Uppdatera personalinformation, projektinformation samt allmän information
-       Administrera viss dokumentation samt inköp
-       Posthantering 
-       Ta emot besökare 



Ansökan
2022-07-31, välkommen att ansöka på www.randstad.se.


För information: Emma Bergvall, [email protected]



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward. Visa mindre

Administratör/receptionist till socialförvaltningen

Ansök    Aug 30    Eskilstuna kommun    Kontorsreceptionist
Trivs du med ett flexibelt och omväxlande arbete? Är du trygg i dig själv och i din yrkesroll och är en god kommunikatör med ett prestigelöst förhållningssätt? Är du dessutom nytänkande och vill vara med och bidra till utveckling av nya arbetssätt? Då kanske det är just dig vi ska välkomna som vår nya administratör/receptionist till socialförvaltningen! Den första september 2021 bildade vi en ny enhet inom område myndighet på socialförvaltningen som heter... Visa mer
Trivs du med ett flexibelt och omväxlande arbete? Är du trygg i dig själv och i din yrkesroll och är en god kommunikatör med ett prestigelöst förhållningssätt? Är du dessutom nytänkande och vill vara med och bidra till utveckling av nya arbetssätt? Då kanske det är just dig vi ska välkomna som vår nya administratör/receptionist till socialförvaltningen!

Den första september 2021 bildade vi en ny enhet inom område myndighet på socialförvaltningen som heter Enheten för familjemottagning, familjerätt, administrativt stöd och Länsjour Södermanland. Enheten har en viktig roll mot medborgaren i form av ett gott första bemötande och en rättssäker handläggning med hög kvalitet. Vi arbetar utifrån ett familjeorienterat arbetssätt och vårt mål är att möta varje medborgares behov och utifrån medborgarens förutsättningar möjliggöra en utveckling till att bli mer självständig. Varje team har en teamledare som ansvarar för den dagliga arbetsledningen.

Vår enhet är organiserad i fem team:

• Familjerätt bestående av elva socialsekreterare.
• Familjemottagning bestående av elva socialsekreterare.
• Administrativt stöd, myndighet bestående av sex socialsekreterare.
• Administrativt stöd, service bestående av sex administratörer och två vaktmästare.
• Länsjouren Södermanland bestående av nio socialsekreterare.

ARBETSUPPGIFTER
I den här rollen kommer du att vara ett administrativt stöd inom enheten, förvaltningen och gentemot våra medborgare/besökare. Dina främsta arbetsuppgifter består av:
• Behandling av egenavgifter, exempelvis uträkningar och fakturaunderlag.
• Arkivering.
• Receptionsbemanning.
• Posthantering.
• Beställningar och leveranser.
• Mottagande av nyanställda.

Andra administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma beroende på behov. Du sitter i receptionen en stor del av dagen, där du även kommer att arbeta med administrativa uppgifter. Möten med människor i kris kan förekomma.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har:
• Avslutad gymnasieutbildning.
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
• Goda IT-kunskaper (Word, Excel och Power Point).
• Minst ett års erfarenhet av serviceyrke eller yrke där du är van att bemöta människor.

Meriterande för tjänsten:
• Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
• Utbildning i bemötande och inkluderade arbetssätt.
• Flerspråkighet som till exempel finska, arabiska och somaliska.
• Eftergymnasial utbildning med inriktning administration, personal, offentlig förvaltning, ekonomi eller annat som kan bedömas likvärdigt för uppdraget.
• Erfarenhet av att arbeta i reception/expedition.

Som person ser vi gärna att du är serviceinriktad och har ett sinne för praktisk problemlösning, även att du kan bemöta alla typer av människor. Du kommer bestå hela verksamheten med god service, vilket kräver att du har social kompetens, är flexibel i ditt arbetssätt och samarbetar bra med andra.

Varmt välkommen med din ansökan!


ÖVRIGT
Socialförvaltningen ansvarar för arbetet med att skapa social trygghet för barn, ungdomar och vuxna. Målet är att arbeta för att uppnå social uthållighet. Inom socialförvaltningen bedrivs kvalificerat och välutvecklat socialt arbete. Förvaltningens arbete innehåller både myndighetsutövning samt behandlande och stödjande insatser för barn, ungdomar, vuxna och familjer.

Vill du vara med och leda vägen?
Vi erbjuder en arbetsplats som går före och leder vägen i en av Sveriges mest hållbara kommuner. Tillsammans med kompetenta och engagerade medarbetare är du med och utvecklar Eskilstuna genom goda hållbara möten, vägledning och service. Genom ett aktivt och modigt medarbetarskap samt ett tillitsfullt och engagerat ledarskap är du med och driver förändring. Du gör skillnad för människor varje dag.

Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan eftersom den ligger till grund för vårt urval.

Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i vår reception på Alva Myrdals Gata 3 D. Märk din ansökan med Rekryteringsenheten och annonsens referensnummer. Visa mindre

Kontorsvärd/Receptionist till Coor i Eskilstuna

Älskar du att hjälpa människor och ge service i stjärnklass med ett leende på läpparna? Har du dessutom en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov? Då kan detta vara jobbet för dig! Coor har fått det stora förtroendet att leverera FM-service till en ny enhet inom Coop i Eskilstuna där vi kommer bidra med vår hjälp och expertis inom arbetsplatsservice, fastighetsservice och lokalvård. Coor ska se till att den daglig driften a... Visa mer
Älskar du att hjälpa människor och ge service i stjärnklass med ett leende på läpparna? Har du dessutom en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov? Då kan detta vara jobbet för dig!

Coor har fått det stora förtroendet att leverera FM-service till en ny enhet inom Coop i Eskilstuna där vi kommer bidra med vår hjälp och expertis inom arbetsplatsservice, fastighetsservice och lokalvård. Coor ska se till att den daglig driften alltid fungerar och utveckla den till nästa nivå. Vill du göra det tillsammans med oss? Detta är en chans till ett jobb i en av Coors mest spännande verksamheter.

Om rollen
Som kontorsvärd/receptionist i denna tjänst är du kundens ansikte utåt och möter samtliga besökare på ett trevligt, professionellt och serviceinriktat sätt samt säkerställer att befintliga besöksrutiner följs. Detta är en helt ny enhet där du kommer få ett stort eget ansvar och sätta upp nya rutiner och processer och ha en stor variation i dina arbetsuppgifter. Du arbetar självständigt i rollen samtidigt som du kommer ha ett nära samarbete med kunden, leverantörer och övrig personal från Coor.

Exempel på arbetsuppgifter


• Leverera service på hög nivå och välkomna både besökare och kollegor i receptionen och runt omkring på kontoret samt mottagande av nyanställda medarbetare
• Sköta bokningar, svara i telefon och mail samt hantera post och paket samt administrering av passerkort och nycklar
• Ta emot och hantera felanmälningar och alltid ligga steget före kunden
• Kontakt med interna och externa leverantörer för kaffemaskiner, vattenmaskiner, varuautomater och övriga serviceleverantörer
• Förberedelse av mötes- och konferenslokaler samt hålla en god standard omkring reception, konferens och personalkök.
• Beställning och uppackning av kontorsmaterial samt frukost eller catering kan förekomma
• Vara beredd på att hjälpa till i olika projekt eller där det finns behov i verksamheten

Tjänsten är placerad i Eskilstuna och är en tillsvidareanställning på heltid. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader och kommer vara schemalagd på vardagar mellan kl. 07-16.

Vår kandidat
Du har minst en gymnasial utbildning samt tidigare erfarenhet från en likvärdig tjänst inom service eller med arbetsuppgifter som vi bedömer som relevanta. Har du tidigare erfarenhet från arbete i reception är detta meriterande. Vidare har du ett B-körkort då det kan komma att behövas samt en god datorvana med grundläggande kunskaper i Officepaketet. Du behärskar svenska obehindrat i såväl tal som skrift samt har grundläggande kunskaper i engelska.

Personliga egenskaper
Vi söker en självgående, positiv och serviceinriktad person med en god förmåga att utveckla och upprätthålla goda relationer internt såväl som externt. Då arbetsuppgifter kan variera mycket ser vi även att du är flexibel och strukturerad med en förmåga att kunna prioritera och lösa eventuella problem som kan uppstå. Ett driv och engagemang är något vi värdesätter då du tillsammans med kollegor och kunden kommer arbeta med ständiga förbättringar av verksamheten.

Vi erbjuder 
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med en lön enligt kollektivavtal, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar friskvårdsbidrag och föräldralön. Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och vi arbetar aktivmed att säkerställa en god arbetsmiljö. För dig som nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en så bra start som möjligt på din nya arbetsplats. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential.?Då Coor är ett stort och expansivt företag finns möjligheter till utveckling både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten. 

Ansökan och övrig information
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan.

Vid frågor om rollen kan du kontakta rekryterande chef och Caroline Andersson på [email protected]

Vi ser fram emot att höra från dig!


Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2022 blev Coor utnämnda till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är fortsatt ett karriärföretag enligt Karriärföretagen. Visa mindre

Timanställning, administratörer till våra receptioner i Eskilstuna/Strängnä

Ansök    Jun 7    Polismyndigheten    Kontorsreceptionist
Är du redo för en större uppgift? Att arbeta för Polisen är att skapa trygghet i människors liv varje dag. Vi söker nu timanställda administratörer till våra receptioner i Eskilstuna/Strängnäs. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor utvecklas och få erfarenheter för livet, samtidigt som ditt arbete bidrar till att öka tryggheten och minska brottsligheten i Sverige. Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 33 50... Visa mer
Är du redo för en större uppgift?
Att arbeta för Polisen är att skapa trygghet i människors liv varje dag.

Vi söker nu timanställda administratörer till våra receptioner i Eskilstuna/Strängnäs. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor utvecklas och få erfarenheter för livet, samtidigt som ditt arbete bidrar till att öka tryggheten och minska brottsligheten i Sverige.

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 33 500 medarbetare och är organiserad i sju polisregioner, ett antal nationella avdelningar samt ett kansli. Polisregion Öst omfattar Södermanland, Östergötland och Jönköpings län. Polisområde Södermanland är i sin tur indelat i tre lokalpolisområden; Eskilstuna, Katrineholm och Nyköping samt en utredningssektion och ett kansli.

Vi söker nu timanställda administratörer till våra receptioner Eskilstuna/Strängnäs.

ARBETSUPPGIFTER
Som administratör i receptionen blir ditt primära uppdrag att vara ansiktet utåt för myndigheten, samt vara behjälplig mot medborgare som uppsöker polisen av olika skäl. Arbetet innebär att bereda och handlägga polismyndighetsärenden. Övriga arbetsuppgifter kan vara att ta emot och registrera hittegods, tillståndsansökningar, besvara frågor via telefon och mejl samt annat förekommande inom receptionsarbetet. I denna roll är det viktigt att du med ett leende, alltid kan leverera god service med bibehållen kvalitet samt sprida positiv energi till dina kollegor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Ta emot pass- och nationella ID-kort ansökningar

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har:

• Avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig
• Arbetslivserfarenhet av receptionsverksamhet eller motsvarande inom service med direkt kundkontakt, exempelvis butik
• B-körkort
• Mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som i skrift
• God förmåga att uttrycka dig i tal och god förståelse av engelska

Det är meriterande om du utöver ovan:

• Har utbildning i RES

För att vara aktuell för timanställningen behöver du genomföra en ca 2 veckor lång obligatorisk utbildning med godkänt resultat anordnad av Polismyndigheten. Utbildningen består teori, praktik och examination och kan ske på annan ort.

Personliga egenskaper

Vi söker utåtriktade servicepersonligheter med hög social kompetens. Då anställningen innebär att handlägga ärenden ser vi att du är noggrann och ansvarstagande. Då arbetet innebär daglig kontakt med olika personligheter med skiftande förmågor från alla delar av världen ställs höga krav på kommunikativ förmåga, att du är lyhörd, tydlig och kan anpassa ditt budskap efter mottagare och situation. Du har förmåga att periodvis arbeta i ett högt tempo med fortsatt hög servicenivå och bibehållen kvalitet. Som polisens ansikte utåt är du representativ och förtroendeingivande.

Vi kommer att lägga mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper.

ÖVRIGT
Placeringsort: Eskilstuna/Strängnäs

Anställningsform: Tidsbegränsad anställning
Omfattning: Timavlönad
Arbetstid: Dagtid, kvällsarbete förekommer

Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev senast den 14/6 2022. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polismyndighetens webbplats.

Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi dig att du skickar din ansökan uppmärkt med annonsens referensnummer via brev till adressen: Polismyndigheten, Registratorskontoret, 106 75 STOCKHOLM, eller kontakta ansvarig HR-konsult.

Om du fortsätter din ansökan digitalt kommer din ansökan hanteras via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit.

Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult.

En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader.

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling.
Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande

Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag - att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen.

Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på https://polisen.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss samtal från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster. Visa mindre

Administratör till receptionen i Eskilstuna

Ansök    Feb 16    Polismyndigheten    Kontorsreceptionist
Är du redo för en större uppgift? Till vår grupp i Eskilstuna/Strängnäs söker vi nu en serviceinriktad och flexibel administratör. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor utvecklas och få erfarenheter för livet, samtidigt som ditt arbete bidrar till att öka tryggheten och minska brottsligheten i Sverige. Beskrivning av arbetsplats Polismyndigheten består av ca 34 000 medarbetare och är organiserad i sju polisregioner, ett antal ... Visa mer
Är du redo för en större uppgift? Till vår grupp i Eskilstuna/Strängnäs söker vi nu en serviceinriktad och flexibel administratör. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor utvecklas och få erfarenheter för livet, samtidigt som ditt arbete bidrar till att öka tryggheten och minska brottsligheten i Sverige.

Beskrivning av arbetsplats
Polismyndigheten består av ca 34 000 medarbetare och är organiserad i sju polisregioner, ett antal nationella avdelningar samt ett kansli.

Polisregion Öst består av tre polisområden; Östergötland, Södermanland och Jönköping. Polisområde Södermanland är i sin tur indelat i tre lokalpolisområden (LPO); Eskilstuna, Katrineholm och Nyköping, en utredningssektion samt ett kansli.

Vi söker nu dig som vill arbeta i receptionen i Eskilstuna och vara en viktig del i Polisens ansikte utåt och kontakten med medborgare.

ARBETSUPPGIFTER
Receptionen är Polismyndighetens ansikte utåt och ofta den första kontakten för allmänheten och en viktig kontaktyta. Verksamheten är både en myndighetsutövning och en servicefunktion med tillgänglighet för såväl extern som intern service. Att tjänstgöra som administratör i reception är ett betydelsefullt arbete i att stärka förtroendet för polisverksamheten genom att ha engagemang, kvalitet och säkerhet i handläggningen av ärenden.

I receptionen erbjuds ett varierat arbete med många olika arbetsuppgifter. Bland de huvudsakliga uppgifterna finns bland annat:

• Pass- och nationell id-kortshantering
• Hittegodshantering
• Tillståndshantering
• Anmälningsupptagning
• Extern- och intern service
• Besvara telefonsamtal och e-mail

Arbetstiden är dagtid måndag till fredag, med inplanerade kvällspass. Två dagar i veckan har receptionen kvällsöppet fram till 18:30. Kvällspassen planeras in under en 6 veckorsperiod då jobbar du kväll, till 18:30, 1-2 arbetspass.

Även arbete inom lokalpolisområdets andra receptioner förekommer.

Utbildning i RES-systemet inkl. en examination där du måste ha godkänt resultat kommer att genomföras (passlagen, passförordningen, förordningen om nationellt id-kort, FAP 530-1 samt förvaltningslagen). Utbildningen sträcker sig över sammanlagt två veckor och innehåller både teori och praktik.

KVALIFIKATIONER
Detta är en möjlighet för dig som har:
• Godkänd och fullständig gymnasieexamen
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Grundläggande kunskaper i engelska gällande tal och förståelse
• B-körkort
• Erfarenhet av kundservice- eller receptionsarbete med direkta kundmöten, alternativt annan erfarenhet som bedöms relevant/likvärdig

Vi ser det som meriterande om du utöver ovan även har:
• Erfarenhet av anmälningsupptagning
• Erfarenhet av systemen DurTvå, RES och Hittegods
• Kunskaper i språk utöver engelska och svenska

Personliga egenskaper:
Vi lägger mycket stor vikt vid den personliga lämpligheten där vi bland annat värdesätter att du är serviceinriktad och flexibel. Du har en hög känsla för rättssäkerhet samt är noggrann och strukturerad i ditt arbete. En god förmåga att samarbeta med kollegor såväl som kunder är också nödvändigt i rollen. I vardagen är du en person som kan jobba självständigt och ser till att få dina uppgifter gjorda. Som polisens ansikte utåt är du representativ och förtroendeingivande.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

ÖVRIGT
Placeringsort: Eskilstuna

Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polismyndighetens rekryteringssystem Visma Recruit.

Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi dig att du skickar din ansökan uppmärkt med annonsens referensnummer via papperspost till adressen: Polismyndigheten, Registratorskontoret, 106 75 STOCKHOLM, eller kontakta ansvarig HR-konsult.

Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult.

En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader.

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling.

Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen.

Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på www.polisen.se

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Receptionist till Coor på Coops lager i Eskilstuna

Älskar du att hjälpa människor och ge service i stjärnklass med ett leende på läpparna? Har du dessutom en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov? Då kan detta vara jobbet för dig! Coor har fått det stora förtroendet att leverera FM-service till en ny enhet inom Coop i Eskilstuna där vi kommer bidra med vår hjälp och expertis inom arbetsplatsservice, fastighetsservice och lokalvård. Coor ska se till att den daglig driften a... Visa mer
Älskar du att hjälpa människor och ge service i stjärnklass med ett leende på läpparna? Har du dessutom en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov? Då kan detta vara jobbet för dig!

Coor har fått det stora förtroendet att leverera FM-service till en ny enhet inom Coop i Eskilstuna där vi kommer bidra med vår hjälp och expertis inom arbetsplatsservice, fastighetsservice och lokalvård. Coor ska se till att den daglig driften alltid fungerar och utveckla den till nästa nivå. Vill du göra det tillsammans med oss? Detta är en chans till ett jobb i en av Coors mest spännande verksamheter.

Om rollen
Som receptionist i denna tjänst är du kundens ansikte utåt och möter samtliga besökare på ett trevligt, professionellt och serviceinriktat sätt samt säkerställer att befintliga besöksrutiner följs. Detta är en helt ny enhet där du kommer få ta ett stort eget ansvar, sätta upp en struktur och rutiner och ha varierande arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta självständigt i receptionen samtidigt som du kommer ha ett nära samarbete med kunden, leverantörer och övrig personal från Coor.

Exempel på arbetsuppgifter: 


• Välkomna besökare och kollegor i receptionen och runt omkring på kontoret, välkomna och förbereda material till nyanställda och alltid leverera service på hög nivå
• Sköta bokningar, svara i telefon och mail samt hantera post och paket samt administrering av passerkort och nycklar
• Ta emot och hantera felanmälningar och alltid ligga steget före kunden
• Beställning av kontorsmaterial, kaffe, frukt samt frukost och catering vid behov
• Kontakt med externa leverantörer för kaffemaskiner, vattenmaskiner, varuautomater och övriga serviceleverantörer gällande trivsel på kontoret
• Förberedelse av mötes- och konferenslokaler samt hålla en god standard omkring reception, konferens och personalkök.
• Hantering av larmsystem
• Vara beredd på att hjälpa till där det finns behov i verksamheten

Tjänsten är placerad i Eskilstuna och är en tillsvidareanställning på heltid. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader och kommer vara schemalagd på vardagar mellan kl. 07-16.

Vår kandidat
Du har minst en gymnasial utbildning samt tidigare erfarenhet från en likvärdig tjänst inom service eller med arbetsuppgifter som vi bedömer som relevanta. Har du tidigare erfarenhet från arbete i reception är detta meriterande. Vidare har du en god datorvana och grundläggande kunskaper i Officepaketet. Du behärskar svenska obehindrat i såväl tal som skrift samt har grundläggande kunskaper i engelska.

Personliga egenskaper
Vi söker en självgående och serviceinriktad person med en positiv attityd samt god förmåga att utveckla och upprätthålla goda relationer internt såväl som externt. Då arbetsuppgifter kan variera mycket ser vi även att du är flexibel och strukturerad med en förmåga att kunna prioritera och lösa eventuella problem som kan uppstå. Ett driv och engagemang är något vi värdesätter då du tillsammans med kollegor och kunden kommer arbeta med ständiga förbättringar av verksamheten.

Vi erbjuder 
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med en lön enligt kollektivavtal, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar friskvårdsbidrag och föräldralön. Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och vi arbetar aktivmed att säkerställa en god arbetsmiljö. För dig som nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en så bra start som möjligt på din nya arbetsplats. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential.?Då Coor är ett stort och expansivt företag finns möjligheter till utveckling både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten. 

Ansökan och övrig information
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan.

Vid frågor om rollen kan du kontakta rekryterande chef och Caroline Andersson på [email protected]

Vi ser fram emot att höra från dig!


Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2022 blev Coor utnämnda till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är fortsatt ett karriärföretag enligt Karriärföretagen. Visa mindre

Receptionist / Administratör

Senior Material (Europe) är en ledande leverantör av separatorer för tillverkning av litiumbatterier. Företaget har sitt huvudkontor i techhubben Shenzhen i Kina och förser batteritillverkare över hela världen med patenterade separatorlösningar. Som svar på den snabba elektrifieringen av mobilitet, som sker runt om i Europa, har Senior Material etablerat sitt europeiska dotterbolag Senior Material (Europe) AB här i Eskilstuna. Etableringen i Eskilstuna bli... Visa mer
Senior Material (Europe) är en ledande leverantör av separatorer för tillverkning av litiumbatterier. Företaget har sitt huvudkontor i techhubben Shenzhen i Kina och förser batteritillverkare över hela världen med patenterade separatorlösningar.
Som svar på den snabba elektrifieringen av mobilitet, som sker runt om i Europa, har Senior Material etablerat sitt europeiska dotterbolag Senior Material (Europe) AB här i Eskilstuna.
Etableringen i Eskilstuna blir den första investeringen och produktionsanläggningen utanför Kina och kommer även att bli vårt europeiska huvudkontor.
Vi är oerhört stolta över att bygga den första fabriken av litiumjonbatteriavskiljare i Sverige. Produktionsanlänggning i Svista Industriområdet kommer att utrustas med högautomatiserade produktionslinjer av både våtprocessbasfilm och beläggning för att vara i full drift år 2025.
Här erbjuder vi en internationell och dynamisk arbetsmiljö med goda möjligheter till karriärutveckling.
Vad söker vi?
Vi söker en receptionist/administratör för att ge den absolut bästa servicen i receptionen gentemot våra besökare, kunder och medarbetare.
Arbetsuppgifter:
Som receptionist/administratör kommer du att vara vårt ansikte utåt, därav är det viktigt för oss att du är en glad och social person. Arbetsuppgifterna kommer att variera mycket från dag till dag och innefattar administartion, enklare kontorsunderhåll och intern service.
Du kommer exempelvis ..
• Öppna och stänga receptionen morgon och kväll
• Ta emot besökare och hjälpa dem till rätta
• Post- och budhantering
• Svara på mejl och telefon
• Hantera felanmälningar
• Administrativt stöd till kollegor på kontoret


Vi söker dig som:
Detta är en tjänst för dig som trivs i dynamisk och händelsrik roll där ingen dag är tråkig eller den andra lik. Du är duktig på att få alla att känna sig uppmärksammade och välkommnade och har ett lösningsfokuserat förållningsätt.
Utöver det har du ..
• Något, eller några, års erfarenhet inom reception och service där du arbetat med liknande arbetuppgifter
• Har god systemvana och lätt för att sätta dig in i nya system
• Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift är en förutsättning för att lyckas i rollen.


Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Visst låter det spännande? Ta chansen och sök redan idag!
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan komma att stäng Visa mindre

Kontorsassistenter på deltid/halvtid till Eskilstuna

Ansök    Nov 3    Jobbmaskinen AB    Kontorsreceptionist
Tillbaka till lediga jobb (http://jobbmaskinen.se/lediga-tjanster/) Jobbmaskinen levererar arbetsmarknadsprojekt till kommuner och Arbetsförmedlingen. Sedan tidigare har vi arbetat i flera år med tjänsten Stöd och matchning men är nu även leverantörer av tjänsten Rusta och matcha som kommer ersätta Stöd och matchning under året. Våra tjänster är att erbjuda jobbcoach till personer som är anvisade till oss ifrån Arbetsförmedlingen. Om tjänsten: Vi söker d... Visa mer
Tillbaka till lediga jobb (http://jobbmaskinen.se/lediga-tjanster/)

Jobbmaskinen levererar arbetsmarknadsprojekt till kommuner och Arbetsförmedlingen. Sedan tidigare har vi arbetat i flera år med tjänsten Stöd och matchning men är nu även leverantörer av tjänsten Rusta och matcha som kommer ersätta Stöd och matchning under året. Våra tjänster är att erbjuda jobbcoach till personer som är anvisade till oss ifrån Arbetsförmedlingen.

Om tjänsten:
Vi söker dig som vill bemanna vårt kontor i Eskilstuna.

Tjänsten hos oss går ut på att du under våra öppettider bemannar kontoret och tar emot personer som efterfrågar vår service. Ofta är du ensam på kontoret och måste avgöra ifall du kan hjälpa personen eller hänvisa den rätt i vårt företag till exempelvis en handledare, jobbcoach eller annan funktion.

Du kommer även ha bokade möten varje vecka där du kommer hjälpa en arbetssökande person att utföra enklare aktiviteter i sitt jobbsökande. Andra arbetsuppgifter som kan ingå är att visa grupper med besökare så de hittar till föreläsningar i våra lokal osv..

Tjänsten kommer påbörjas med vår egna introduktionsutbildning för att du ska kunna uppnå bästa resultat i ditt arbete.
Tjänsten är på 50-60%, utökad tid kan bli aktuell och det är också möjligt att du kan tjänstgöra på flera kontor om du så önskar.

Tillträde är 2022-01-01. Tjänsten är på fasta tider måndag - fredag, därför kan det vara svårt att variera med exempelvis studier som kräver din medverkan på bokade tider.
Anställningsformen som erbjuds är tillsvidare eller visstid.
Rekrytering kommer pågå löpande tills 2022-01-01 därför kan det dröja någon veckor från ansökan till du får återkoppling.

Om dig:
För att klara av tjänsten behöver du prata och skriva flytande på svenska. Du är en social person som har lätt att prata med andra människor och har lätt att ta en plats i sociala sammanhang.
I arbetet krävs det både att kunna vara stöttande, bestämd och kreativ.
Du är van att använda en dator med windows operativsystem.

Om ansökan:
Du söker tjänsten via vår hemsida (jobbmaskinen.se - lediga jobb - klicka på tjänsten - ansök). Rekrytering sker löpande så ansök så snart som möjligt.

Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida, och inte via mail, telefon eller brev.

Har du frågor kring tjänsten?
Just nu har vi hög belastning på vår telefonväxel, vänligen skriv tydliga frågor till [email protected]. Visa mindre

Kontorsvärd/kontorsreceptionist

Vi på NJ Elinstallation AB söker en kontorsvärd/kontorsreceptionist. I dina arbetsuppgifter ska det ingå att hjälpa vår ordinarie receptionist att ta emot kunder, se till så att det är snyggt överallt på och kring företagets lokaler, assistera andra på företaget med diverse arbetsuppgifter, enklare inköp av exempelvis kontorsmateriel samt rese- och konferens bokningar. Kunskap i främmande språk är en merit. Noggrannhet, inställning och social kompetens... Visa mer
Vi på NJ Elinstallation AB söker en kontorsvärd/kontorsreceptionist.
I dina arbetsuppgifter ska det ingå att hjälpa vår ordinarie receptionist att ta emot kunder, se till så att det är snyggt överallt på och kring företagets lokaler, assistera andra på företaget med diverse arbetsuppgifter, enklare inköp av exempelvis kontorsmateriel samt rese- och konferens bokningar.


Kunskap i främmande språk är en merit. Noggrannhet, inställning och social kompetens är viktiga egenskaper. Visa mindre

Är du vår nästa konsult?

Dags att ta nästa steg ikarriären eller byta bana? Läs vidare! Tjänsterna vi harär till största delen på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet under de första 6-12 månaderna för att sedan gå över till kund i en fast anställning. Ibland dyker även extrajobb upp, vilket kan passa dig som är student eller deltidsanställd någon annanstans. Som konsult hos OnePartnerGroup får du en trygghet genom kollektivavtal och regelbu... Visa mer
Dags att ta nästa steg ikarriären eller byta bana? Läs vidare!

Tjänsterna vi harär till största delen på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet under de första 6-12 månaderna för att sedan gå över till kund i en fast anställning.

Ibland dyker även extrajobb upp, vilket kan passa dig som är student eller deltidsanställd någon annanstans.

Som konsult hos OnePartnerGroup får du en trygghet genom kollektivavtal och regelbunden personlig kontakt med en egen konsultchef.

Vi har ävenmånga rekryteringsuppdrag vilket innebär att du blir anställd direkt hos våra kunder.

DIN PROFIL

För att vara rätt person att skicka in ditt CV till oss är du driven, målmedveten och redo att hitta ett nytt spännande jobb som matchar dina färdigheter. Du är redo att bli OnePartnerGroups ambassadör och ansikte utåt - och då är det viktigt att du är en schysst, framåtlutad lagspelare!

De tjänsterna vi oftast får in är jobb som:

• Saneringsarbetare

• Montör

• C-chaufför

• Account manager/säljare

• Servicetekniker

• Ingenjör

• Teknikinformatör/teknisk skribent

• Svetsare

• CNC-operatör

• Byggarbetare

• Betongarbetare

• Lagerarbetare

• Administratör

• Ekonomiassistent

• Kundtjänstmedarbetare

• Mekaniker

Det är önskvärt om du har körkort och tillgång till egen bil, men inget krav. Huvudsaken är att du som person är arbetsvillig och ansvarstagande.

Glöm inte att ange i din ansökan vad för typ av tjänster du är intresserad av. Även om någon av ovan nämnda tjänster inte är inom ditt område så tveka inte på att skicka in din ansökan ändå, då vi har en stor variation bland våra uppdrag.

För frågor om tjänsternaär du välkommen att kontakta Kristian Azouri på [email protected], men observera att vi vill ha din ansökan via vår hemsida.

Varmt välkommen med din ansökan till Eskilstunas lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag!

Mer information Visa mindre