Lediga jobb som Affärskonsult, IT i Eskilstuna

Se lediga jobb som Affärskonsult, IT i Eskilstuna. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Eskilstuna som finns hos arbetsgivaren.

IT-Tekniker

Ansök    Jul 5    Onitio Sverige AB    Affärskonsult, IT
IT-tekniker Gillar du att jobba självständigt, drivs av att ge god service samt att ställas inför tekniska utmaningar? Som onsite-tekniker kommer du att arbeta med IT-support på plats ute hos kund. Du hjälper kunderna med olika IT-relaterade problem och utmaningar/uppdrag. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, /koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att f... Visa mer
IT-tekniker

Gillar du att jobba självständigt, drivs av att ge god service samt att ställas inför tekniska utmaningar?

Som onsite-tekniker kommer du att arbeta med IT-support på plats ute hos kund. Du hjälper kunderna med olika IT-relaterade problem och utmaningar/uppdrag. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, /koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvara. Rollen ställer krav på flexibilitet och servicemedvetenhet. Det är en omväxlande och utvecklande roll dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service.

Vem är du?

Du har ett brinnande intresse för IT och teknik, god kommunikativ förmåga och en vilja att ge förstklassig service. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du är nyfiken och orädd inför utmaningar. Tjänsten kräver också att du har ett manuellt B-körkort.

Har du tidigare arbetat inom ett serviceyrke och innehar en god social kompetens tror vi att du har rätt förutsättningar för att matcha rollen! Vi ser främst på personlig lämplighet och din kommunikativa förmåga.

Om Onitio

Onitio är en nyligen etablerad IT-koncern, som är resultatet av en sammanslagning mellan InfoCare-koncernen och de tidigare Visma-bolagen; Exso AS, Value Retail Consulting AS och EssCom AB. Onitio Group ägs av det norska investmentbolaget Aars.

Onitio är ledande i Norden inom företagets olika affärsområden som har som mål att fortsätta växa tillsammans med sina partners och kunder. I augusti 2023 har företaget mer än 1 500 anställda med en förväntad omsättning på nära 2 miljarder NOK 2023.

På Onitio ligger vi i framkant av IT-tjänster och erbjuder ett brett spektrum av expertis:

Onitio Technology levererar installation, support samt underhåll av IT- och teknisk utrustning i hela Norden.

Onitio Workforce Services and Consulting levererar resurser och heltäckande bemanningslösningar inom IT, både genom resurser på plats och fjärrsupport.

Onitio Solutions levererar lösningar inom detaljhandeln och närliggande branscher. Konsulttjänster med spetskompetens inom detaljhandel och IT kommer att tillhandahållas genom Value Retail Consulting.

Följ med oss på Onitio när vi sätter nya standarder för IT-excellens i Norden, och tillsammans skapar vi en väg mot en ljusare teknisk framtid Visa mindre

Affärskonsult till Navcite i Västerås!

Vill du jobba i spännande projekt, på en flexibel arbetsplats där det finns stora möjligheter till att påverka sin egen utveckling? KUL! Då kan det här vara jobbet för dig! Navcite befinner sig i en expansiv fas med hög efterfrågan på sina tjänster och produkter, så sök idag! OM TJÄNSTEN I arbetet som affärskonsult på Navcite kommer du att få vara med och utveckla Navcites kunder samt att bidra till bättre processer och ökad digitalisering. I det daglig... Visa mer
Vill du jobba i spännande projekt, på en flexibel arbetsplats där det finns stora möjligheter till att påverka sin egen utveckling? KUL! Då kan det här vara jobbet för dig! Navcite befinner sig i en expansiv fas med hög efterfrågan på sina tjänster och produkter, så sök idag!

OM TJÄNSTEN

I arbetet som affärskonsult på Navcite kommer du att få vara med och utveckla Navcites kunder samt att bidra till bättre processer och ökad digitalisering. I det dagliga arbetet kommer du arbeta både i projekt och med mindre uppdrag med fokus på affärsprocesser. Arbetsuppgifterna är flexibla och varvas mot olika kunder inom diverse ansvarsområden – exempelvis workshops, utbildning, lösningsansvar, konfiguration och presale. På Navcite jobbar de med allt från strategier till detaljer och värderar både verksamhetskunskap och systemkunskap.

Du erbjuds
- Ett flexibelt arbete
- Möjlighet att utvecklas inom det område du känner passar dig och verksamheten
- Att bli en del av ett starkt team

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Utveckla Navcites kunder
* Se kundernas behov och därifrån arbeta med att implementera och förbättra processerna
* Bidra till bättre processer och ökad digitalisering
* Arbeta i projekt och med mindre uppdrag hos kund


VI SÖKER DIG SOM


* Har en bakgrund i linjebefattning eller som konsult
* Har erfarenhet av att ha jobbat inom ett tillverkande företag
* Gillar laganda och värdesätter öppenhet och transparens
* Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift


Det är meriterande om du har akademisk erfarenhet samt erfarenhet av Infor M3.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Nyfiken
- Orädd
- Självgående
- Problemlösande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
På Navcite förenar man teknologiska insikter med en samlad kompetens från flera olika branscher. Navcite automatiserar sina kunders affärsflöden och låter dem arbeta proaktivt för ökad lönsamhet. HÄR kan du läsa mer om Navcite! Visa mindre

Digital Worklife Strategist, Enterprise Applications

Ansök    Maj 19    Nexer AB    Affärskonsult, IT
Nexer Worklife är specialiserade på lösningar inom Microsoft 365 och SharePoint. Vi söker nu en Digital Worklife Strategist för att hjälpa våra kunder med att nå deras fulla potential genom att använda M365. Nexer Worklife är en del av Nexer Group (tidigare Sigma IT) som idag har fler än 2500 anställda i över 15 länder.    Bli en del av vårt växande team, ansök idag!      Vi strävar alltid efter att leverera affärs- och kundvärde genom att kombinera tek... Visa mer
Nexer Worklife är specialiserade på lösningar inom Microsoft 365 och SharePoint. Vi söker nu en Digital Worklife Strategist för att hjälpa våra kunder med att nå deras fulla potential genom att använda M365. Nexer Worklife är en del av Nexer Group (tidigare Sigma IT) som idag har fler än 2500 anställda i över 15 länder.   

Bli en del av vårt växande team, ansök idag!  

  

Vi strävar alltid efter att leverera affärs- och kundvärde genom att kombinera teknisk utveckling och strategi med ett fokus på användaren. Vi tar ansvar för hela det digitala arbetslivet från initial research, analys och planering till utveckling, lansering, förändringsledning och support. Vi söker nu en Digital Worklife Strategist till vårt växande team.   

Vi värdesätter balans mellan privatlivet och arbetslivet, därför har du möjligheten att påverka din vardag. Våra uppdrag varierar i längd samt innehåll, och du har möjligheten att arbeta på uppdrag ute hos kund eller som en del av ett team.   

Hur ser rollen ut?   

I rollen som Digital Worklife Strategist hjälper du våra kunder att öka sitt affärsvärde genom att använda Microsoft 365. Med ett förhållningssätt som fokuserar på användaren kommer du att stötta och förenkla i det dagliga arbetet för individerna, stärka samarbetet mellan olika team och öka produktiviteten i organisationen. Arbetet sker inom ramen för kundens verksamhet och kommunikationsprocesser, vilket därför kräver kunskap om digitala arbetslivstrender, Microsoft 365, förståelse för affärsprocesser, utbildning och förändringsledning samt engagemang för att förstå hur verksamheten kan stödjas av digitala verktyg.   

I denna roll får du:   


• Identifiera och analysera befintliga arbetssätt, framtida behov och mål i nära dialog med kunden  
• Kartlägga, analysera och skapa strategier och planer för organisationens digitala arbetsliv. Till exempel implementeringsplaner, informationsarkitektur, dokumenthantering, styrning eller innehållsstrategier  
• Genomföra användarstudier och analyser  
• Skapa förståelse för Microsoft 365 och hur verktygen kan användas för att underlätta det dagliga arbetet (workshops, utbildningar etc.)  
• Agera som projektledare i digitala arbetslivsprojekt  
• Ta rollen som lösningsarkitekt (lösningar kan variera beroende på din profil)  
• Hjälpa till att driva förändring i organisationen  

Din bakgrund  

Du brinner för digitala arbetsplatslösningar och har strategiska samt praktiska kunskaper inom Microsoft 365. Troligen har du erfarenhet av att arbeta med SharePoint i form av intranät, dokumenthantering eller som lösningsarkitekt för skräddarsydda implementeringar. Som person bör du ha ett stort intresse av att stödja verksamheter med såväl digitala verktyg som kundtänk. Du har en utmärkt kommunikationsförmåga och tycker om att driva förändringar. Du har erfarenhet av att leda projekt, både på svenska och engelska samt kan skapa planer och strategier som hjälper våra kunder att nå sina mål.  

Mer om oss  

Nexer Worklife är det affärsområde inom Nexer som specialiserar sig på Microsoft 365. Genom att vi fokuserar på människor och teknik, och kombinerar IT med förändringsledning samt kommunikation, kan vi stödja våra kunder i varje steg på deras resa mot den digitala arbetsplatsen. Vi har dessutom en familjär kultur med en bra sammanhållning i teamen, där arbetsmiljön präglas av en kamratlig stämning, högt i tak och ett nära ledarskap.?  

Nexer Worklife är en del av Enterprise Applications som består av mer än 450 experter, varav cirka 100 medarbetare i Sverige och 350 medarbetare i Storbritannien, Indien, Brasilien, Colombia, Portugal och USA. Nexer är ett globalt techbolag med rötter i svensk entreprenörsanda och innovationskraft. Vi utsågs 2020 till Microsoft Country Partner of the Year Sweden, och 2022 till Microsoft Sweden Partner of the Year Modern Work.??  

Här kan du läsa mer om oss: https://nexergroup.com/services/worklife/???  

Vår kultur?  

Nexers vision är Promising future – det är viktigt för oss att göra skillnad och bidra till en bättre framtid. Vi har ett engagemang för våra kunder och en uppriktig omtanke om varandra. Vi omfamnar mångfald och tror att människor med olika bakgrunder och erfarenheter gör vårt arbete och vårt företag bättre. Vi värdesätter innovation och viljan att utvecklas och ta nästa steg – framåt och uppåt.??  

Dessutom har vi roligt på jobbet! Vi har en anda av entreprenörskap och en genuin vilja att driva affärer- och vi firar våra framgångar. Därför har vi regelbundna events, resor, team aktiviteter och konferenser inom både affärsområdet och övriga Nexer group.?Vårt stora samhällsengagemang i Star for Life, Mitt Liv och Pink Programming ger även dig som medarbetare möjlighet att göra verklig skillnad.   

Ansökan?  

Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan nedan. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via e-post, men har du frågor om tjänsten eller Nexer får du gärna höra av dig till Ulrika Nord på [email protected]. Vi hanterar ansökningarna löpande, så vänta inte med att söka! Visa mindre

Digital Worklife Strategist to Enterprise Applications

Ansök    Maj 19    Nexer AB    Affärskonsult, IT
Nexer Worklife specializes in solutions based on Microsoft 365 and SharePoint. We’re now looking for a Digital Worklife Strategist to help our customers to use Microsoft 365 to its full potential and become more successful. Nexer Worklife is part of Nexer Group (previously Sigma IT) with 2,500 employees in over 15 countries.    If you want to join our growing team, apply today!      We always strive to deliver business and customer value by combining te... Visa mer
Nexer Worklife specializes in solutions based on Microsoft 365 and SharePoint. We’re now looking for a Digital Worklife Strategist to help our customers to use Microsoft 365 to its full potential and become more successful. Nexer Worklife is part of Nexer Group (previously Sigma IT) with 2,500 employees in over 15 countries.   

If you want to join our growing team, apply today!  

  

We always strive to deliver business and customer value by combining technical development and strategy to human centered approach. We take responsibility for the whole digital worklife from initial research, analysis and planning to development, launch, change management and support. We are now looking for a Digital Worklife Strategist to our team.   

We value worklife balance and give you the possiblilty to work flexibly and influence your everyday work. The length and content of the different assignments can vary, and you will get the chance to work both independently or as a part of a team.   

What skills are we looking for??  

In the role as a Digital Worklife Strategist you help our customers to increase their business value by using Microsoft 365. The work takes place within the framework of the customer's operations and communication processes and therefore requires knowledge of digital worklife trends and Microsoft 365, understanding of business processes, training and change management and commitment to understanding how business can be supported by digital tools.  

Your role will include:  


• Identifying and analyzing existing working methods, future needs and goals in close dialogue with the customer. 
• Mapping, analyzing and creating strategies and plans for organization’s digital. worklife. For example, implementation plans, information architecture, document management, governance or content strategies. 
• Conducting user studies and analysis. 
• Creating understanding of Microsoft 365 and how the tools can be used to facilitate daily work (workshops, trainings etc.)  
• Acting as a project manager in digital worklife projects. 
• Take the role as Solution Architect (solutions might vary depending on your profile.)  
• Helping to drive change in the organization.  

Your background  

You are passionate about digital workplace solutions and have strategic and practical knowledge about Microsoft 365, preferably with experience working with SharePoint in the form of intranets, document management or as a Solution Architect for custom implementations. As a person, you should have a great interest in supporting businesses with digital tools as well as customer mindset. You have excellent people and communications skills, and you enjoy driving change. You have experience on leading projects, both in Swedish and English and can create plans and strategies that help our clients to reach their goals.   

More about us  

Nexer Worklife is a business unit at Nexer that specializes in Microsoft 365. By focusing on people and technology, and combining it with change management and communication, we can support our customers step by step on their digital workplace journey. At Nexer Worklife we have a family culture with good collaboration and our work environment is characterized by a friendly atmosphere and close leadership. Nexer Worklife is part of Enterprise Applications, which consists of more than 450 experts in Microsoft 365 and Dynamics,  in Sweden, India, The UK, Brazil, Colombia, Portugal and USA. . We were named Microsoft Country Partner of the Year Sweden in 2020, and Microsoft Sweden Partner of the Year Modern Work in 2022.   

You can read more about us here: https://nexergroup.com/services/worklife/??  

Our culture?  

Nexer’s vision is Promising future – it’s?important for us to make a difference and contribute to a better future. We are committed to our customers and have a sincere concern for each other. We embrace diversity and believe that people with different backgrounds and experiences?make?our work and our company?better. We value innovation and the will to develop and take the next step,?onwards?and upwards.?We also take responsibility to make a change in the world and therefore we engage for example in Star for Life, Mitt Liv and Pink Programming. This gives also you as an employee the opportunity to make a real difference.  

Additionally, we have fun at work! We have an entrepreneurial spirit and a genuine desire to do business - and we celebrate our successes. That’s why we regularly have events, trips, team activities and conferences, both with the business area and across the rest of the Nexer group.?  

Application?  

Please submit your application below. Unfortunately, we are unable to accept applications through e-mail, but if you have questions about the position or Nexer, please contact Ulrika Nord at [email protected]. We review applications on an ongoing basis, so don't wait to apply! Visa mindre

Transformation Leader – Salesforce Capabilities

For our Salesforce Capabilities we are now looking for a Transformation Leader At Group Digital & IT, we have a clear ambition to enable value creation at scale for the Volvo Group. With a new product centric operating model and digital technologies, we will produce digital offerings that are profitable, scalable, and differentiated. With Group Digital & IT, you will be part of a global and diverse team of highly skilled professionals, who learn continuo... Visa mer
For our Salesforce Capabilities we are now looking for a Transformation Leader


At Group Digital & IT, we have a clear ambition to enable value creation at scale for the Volvo Group. With a new product centric operating model and digital technologies, we will produce digital offerings that are profitable, scalable, and differentiated. With Group Digital & IT, you will be part of a global and diverse team of highly skilled professionals, who learn continuously and embrace change to stay ahead. We have a very important role to play in reaching the Volvo Group ambitions for 2030.


The Solution Center Parts & Service Sales Management within Digital Delivery is responsible for the management of applications for solutions dedicated to pricing and service sales & management. The team has full product responsibility throughout it’s lifecycle.
In this role you will be reporting to the Head of Parts and Service Sales Management.


Position description


As a Transformation Leader for the Salesforce Capabilities, you will oversee the digital product capabilities in your area and ensure alignment with the organization’s overall strategy. You will be responsible for a specific area of capabilities and the teams, their inter-relationships and business value proposition. As we are evolving towards product ownership with stable teams this role will gradually transform towards a product area owner.


Your key responsibilities:
Develop the capabilities vision, strategy, goal & roadmap aligned with business priorities.
Manage budget and financial follow up for the area.
Manage cross team dependencies and support collaboration both within and outside area, and business partners.
Support overarching capabilities prioritization in one rhythm and contribute on roadmap planning.
Facilitate capacity management and resource allocation discussions across the area.
Actively work for teams’ empowerment, building the needed skills, competencies and trust for teams to take ownership of shared capabilities and cultivating agile mindset.
Strive for simplification, encourage waste reduction and continuous improvement.
Nurture collaboration, stimulate great conversation and transparency between stakeholders.
Secure that capabilities are developed and maintained in compliance within given architecture and security guidelines, meeting required quality expectations until decommissioning.
Drive for capabilities development based on end-user, market research and data analysis, understand the business and their end-users to evolve capabilities and make right priorities for Volvo Group over its lifecycle.

Required competencies
Strong aftermarket business and delivery experience and/or clear priority to strive for delivering business value in our Business operations.
Good knowledge of the IT landscape within the aftermarket domain i.e. how solutions interact on a higher level.
Strong leadership skills and experience in managing deliveries, projects and people
Relevant university degree
Excellent communication & presentation skills
Complete proficiency in English

Required leadership competencies
Shows strong customer focus to understand needs and build long-term relationships
Ensures accountability – taking personal responsibility as well as establishing responsibilities, processes etc for others
Sets objectives, plans, carries through and adjusts planning as needed
Collaborates effectively
Builds effective teams, with shared goals, open and trustful dialogue and fruitful mix of competencies, personalities etc
Actively promotes and demonstrates behaviors according to Volvo Core Values

We offer
Real influence on creation and development of digital products and services for Volvo CE
Active role in digital transformation of premium brand on global scale
A challenging environment where 2 days never look the same
A high performing team and a positive atmosphere where mistakes are welcome as part of the learning
Agile mindset and ways of working

Application screening will start immediately, we look forward to receiving your application as soon as possible!


Target start date: May 1st, 2023
Hiring manager: Grzegorz Wolny [email protected]
Head of Parts & Service Sales Management, DDA Digital Experience & Service Sales, Digital Delivery?
HRBP: Magdalena Armdal [email protected]


Union representatives for Swedish applicants:


Akademikerna – Therese Koggdal, +46 470 387855
Unionen – Lajla Dahlsjö, +46 73 9024575
Ledarna – Ulrika Holmberg, +46 31 3225071


Kindly note that due to GDPR, we will not accept applications via mail. Please use our career site. Visa mindre

IT-konsult till Tietoevry

Ansök    Feb 20    Procruitment AB    Affärskonsult, IT
Om Tietoevry Tietoevry skapar digitala fördelar för företag och samhälle. Vi är ett ledande nordiskt digitalt tjänste- och programvaruföretag med lokal närvaro och global kapacitet. Våra nordiska värderingar och vårt nordiska arv styr vår framgång. Tietoevry har sitt huvudkontor i Finland och har omkring 24 000 experter anställda globalt. Bolaget tillhandahåller service åt tusentals företag och organisationer inom privat och offentlig sektor i mer än 90 l... Visa mer
Om Tietoevry

Tietoevry skapar digitala fördelar för företag och samhälle. Vi är ett ledande nordiskt digitalt tjänste- och programvaruföretag med lokal närvaro och global kapacitet. Våra nordiska värderingar och vårt nordiska arv styr vår framgång. Tietoevry har sitt huvudkontor i Finland och har omkring 24 000 experter anställda globalt. Bolaget tillhandahåller service åt tusentals företag och organisationer inom privat och offentlig sektor i mer än 90 länder. Tietoevry omsätter årligen cirka 3 miljarder euro och aktierna är noterade på NASDAQ i Helsingfors och Stockholm samt på Oslo Børs. Läs gärna mer här: www.tietoevry.com (http://www.tietoevry.com/)

Om tjänsten

I rollen som IT- konsult kommer du bistå kunder med framdriften av deras IT-arbete.
Du kommer få en varierande vardag där din bakgrund inom IT och ditt intresse kommer forma din kommande arbetsdag och arbetsuppgifter. Rollen innefattar bland annat att implementera infrastruktur- och plattformstjänster som bygger på publika och hybrida molnlösningar. Vidare kommer du att arbeta både med rådgivning, arkitektur och införande av lösningar hos kunderna så det är viktigt att kunna driva projekt framåt på egen hand.

På Tietoevry finns det stora möjligheter för dig att utvecklas i din IT-konsultroll. Du har möjlighet till att få utbildning på arbetstid, certifiera dig eller kanske ta helt annat karriärval inom IT.

Din kompetens

Skallkrav

- Arbetslivserfarenhet som konsult
- Erfarenhet inom Microsoft 365 plattformen
- B-körkort
- Svenska och engelska i tal och skrift


Meriterande

- Certifieringar, gärna inom MS-365, Azure, AWS
- Övriga certifieringar
- Dokumenterad erfarenhet av Intune
- Erfarenhet av Security administrator - Associate MS-500
- Erfarenhet av felsökning


Personliga egenskaper
Som person är du driven, är affärsmässig och har stort IT intresse. Du har hög social kompetens och är lyhörd inför kundernas behov.

Övrigt

För den här tjänsten kommer du att anställas direkt av Tietoevry.

Omfattning: Heltid

Start: Omgående eller enligt överenskommelse med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid

Placeringsort: Eskilstuna

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

I den här rekryteringen samarbetar Tietoevry med Procruitment. För mer information om tjänsten, kontakta: Halima Iman Barre, tel. : 076 309 97 98 eller [email protected].

Om oss

Vår främsta uppgift är att ge företag kraft att växa med rätt människor. Samtidigt ger vi jobbmöjligheter till människor genom hela arbetslivet.

Dagens nyexaminerade talang - morgondagens specialist eller ledare. Oavsett var du befinner dig i din karriär så är vi en partner för dig - idag och imorgon. Visa mindre

Projektledande systemkonsult med kunskap om ekonomisk förvaltning

Om Service Works Global SWG utvecklar lösningar inom fastighetsbranschen, vi erbjuder expertis och system inom förvaltning och service som effektiviserar våra uppdragsgivares processer och skapar förutsättningar för lönsam hållbarhet. Idag samarbetar vi med mer än 400 fastighetsägare och förvaltare. Vi har kontor i Australien, Storbritannien, Kanada, Kuwait och Sverige. SWG ägs till 100% av Addnode Group AB vars B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. SWG... Visa mer
Om Service Works Global
SWG utvecklar lösningar inom fastighetsbranschen, vi erbjuder expertis och system inom förvaltning och service som effektiviserar våra uppdragsgivares processer och skapar förutsättningar för lönsam hållbarhet.
Idag samarbetar vi med mer än 400 fastighetsägare och förvaltare. Vi har kontor i Australien, Storbritannien, Kanada, Kuwait och Sverige. SWG ägs till 100% av Addnode Group AB vars B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm.
SWG befinner sig nu i en stark tillväxtfas som gör att vi nu söker vi efter en erfaren projektledande systemkonsult med goda kunskaper inom ekonomi som vill vara med?och utveckla vårt och våra kunders IT-plattformar för att skapa effektivt flöde inom verksamheten samt inom fastighetsförvaltning.
We Challenge People to Work Smarter for a Better Future
Erfaren projektledande systemkonsult med kunskap om ekonomisk förvaltning
Vill du vara med på vår tillväxtresa inom fastighetsförvaltning och arbetsplatsservice? Vi söker en?systemkonsult som aktivt stöttar våra kunder med implementering av deras ekonomisystem till vårt fastighetssystem Faciliate. En rolig och flexibel tjänst där du i allra högsta grad har möjlighet att påverka resultatet av ditt arbete. Främst söker vi en person som utgår från Eskilstuna, placering på andra orter kan fungera bra.
Du ingår i ett team med professionella och trevliga kollegor med närhet till kommunikationer och bra lunchrestauranger. Hos oss får du möjlighet att utvecklas i ett?spännande företag där vi tillsammans skapar en positiv arbetsmiljö.
I ditt arbete ingår det att:
Vara problemlösare, kravställare, bollplank och strateg - allt för att hitta den bästa lösningen för kunden. Du har en viktig och självständig roll hos oss och våra kunder. Du fungerar som länken mellan våra kunders önskemål och vår utvecklingsorganisation där du arbetar för att hitta kvalitativa lösningar på kundernas problem. Du deltar i den innovativa processen genom vidareutveckling av IT-plattformar och våra kunders verksamheter.?Det kan innebära
Införande av integration mellan kundens ekonomisystem och vårt fastighetssystem.
Uppsättning av fastighetssystemets moduler för att optimera ekonomisk uppföljning och dagligt användande.
Utbilda i systemet och göra större och mindre förändringar i kundens ekonomiska uppsättningar.

Mycket av din tid arbetar du direkt med kunder, oftast digitalt men även på plats hos kund.
Placering: Eskilstuna (Stockholm, Karlstad, Göteborg är också möjligt)
Omfattning: Tillsvidareanställning
Start och lön: Enligt överenskommelse. Vi erbjuder marknadsmässiga villkor.
Vem är du?
Vi söker dig som har högskoleutbildning inom ekonomi eller data och ett gediget IT-intresse samt flera års relevant arbetserfarenhet. Vi ser gärna att du har god förståelse för en verksamhets ekonomiska processer samt att du trivs med problemlösning och är pedagogisk och lyhörd i ditt bemötande mot kund.
Din roll som projektledare är att tillsammans med kund skaffa sig en ekonomisk förståelse för vilka data som ska användas och överföras mellan olika system. Tjänsten innebär varierad arbetsbelastning och vi ser gärna att du är bra på att bibehålla ditt lugn och prioritera, även om det är många som vill ha din uppmärksamhet.
Kvalifikationer:
Högskoleutbildning inom ekonomi eller data.
Goda kunskaper om ekonomiska processer.
Några års erfarenhet av IT-projektledning.
Drivit digitalisering och systemutvecklingsprojekt.
God IT-vana och erfarenhet av implementering mellan olika system.
Du har en analytisk och logisk förmåga till problemlösning.
Du kan kommunicera obehindrat både på svenska och engelska.

Är du en person med gott humör som gör sitt bästa för att vara en bra kollega och bidra med till en utvecklande arbetsmiljö? Tveka inte på att söka redan nu!
Vill du veta mer om tjänsten, ring Gunnar Eklind 072-9620062
- Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens
Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov.
Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning.
Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet.
Best Bemanning, Vi är best på
Administration
Ekonomi
Fastighetsskötsel
Industri
Lager och logistik
Mark och anläggning
Sälj och marknad
Teknik
Transport

Urval sker löpande. Ansök redan idag! Visa mindre

IT-konsult till TietoEVRY

Ansök    Dec 8    Procruitment AB    Affärskonsult, IT
Om TietoEVRY TietoEVRY skapar digitala fördelar för företag och samhälle. Vi är ett ledande nordiskt digitalt tjänste- och programvaruföretag med lokal närvaro och global kapacitet. Våra nordiska värderingar och vårt nordiska arv styr vår framgång. TietoEVRY har sitt huvudkontor i Finland och har omkring 24 000 experter anställda globalt. Bolaget tillhandahåller service åt tusentals företag och organisationer inom privat och offentlig sektor i mer än 90 l... Visa mer
Om TietoEVRY

TietoEVRY skapar digitala fördelar för företag och samhälle. Vi är ett ledande nordiskt digitalt tjänste- och programvaruföretag med lokal närvaro och global kapacitet. Våra nordiska värderingar och vårt nordiska arv styr vår framgång. TietoEVRY har sitt huvudkontor i Finland och har omkring 24 000 experter anställda globalt. Bolaget tillhandahåller service åt tusentals företag och organisationer inom privat och offentlig sektor i mer än 90 länder. TietoEVRY omsätter årligen cirka 3 miljarder euro och aktierna är noterade på NASDAQ i Helsingfors och Stockholm samt på Oslo Børs. Läs gärna mer här: www.tietoevry.com (http://www.tietoevry.com/)

Om tjänsten

I rollen som IT- konsult kommer du bistå kunder med framdriften av deras IT-arbete.
Du kommer få en varierande vardag där din bakgrund inom IT och ditt intresse kommer forma din kommande arbetsdag och arbetsuppgifter. Rollen innefattar bland annat att implementera infrastruktur- och plattformstjänster som bygger på publika och hybrida molnlösningar. Vidare kommer du att arbeta både med rådgivning, arkitektur och införande av lösningar hos kunderna så det är viktigt att kunna driva projekt framåt på egen hand.

På TietoEVRY finns det stora möjligheter för dig att utvecklas i din IT-konsultroll. Du har möjlighet till att få utbildning på arbetstid, certifiera dig eller kanske ta helt annat karriärval inom IT.

Din kompetens

Skallkrav

- Arbetslivserfarenhet som konsult
- Erfarenhet inom Microsoft 365 plattformen
- B-körkort
- Svenska och engelska i tal och skrift


Meriterande

- Certifieringar, gärna inom MS-365, Azure, AWS
- Övriga certifieringar
- Dokumenterad erfarenhet av Intune
- Erfarenhet av Security administrator - Associate MS-500
- Erfarenhet av felsökning


Personliga egenskaper
Som person är du driven, är affärsmässig och har stort IT intresse. Du har hög social kompetens och är lyhörd inför kundernas behov.

Övrigt

För den här tjänsten kommer du att anställas direkt av TietoEVRY.

Omfattning: Heltid, tillsvidare

Start: Omgående eller enligt överenskommelse med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid

Placeringsort: Eskilstuna

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

I den här rekryteringen samarbetar TietoEVRY med Procruitment. För mer information om tjänsten, kontakta: Halima Iman Barre, tel. : 076 309 97 98 eller [email protected].

Om oss

Vår främsta uppgift är att ge företag kraft att växa med rätt människor. Samtidigt ger vi jobbmöjligheter till människor genom hela arbetslivet.

Dagens nyexaminerade talang - morgondagens specialist eller ledare. Oavsett var du befinner dig i din karriär så är vi en partner för dig - idag och imorgon. Visa mindre

Applikationskonsult till DXC för arbete mot retailsektorn

Ansök    Okt 24    Academic Work    Affärskonsult, IT
Här hittar du en utvecklande roll där du får hjälpa till att leverera lösningar för komplexa behov. För dig med ett stort tekniskt intresse och en vilja att skapa långsiktiga relationer kan rollen som applikationskonsult erbjuda dig en omväxlande vardag med inblick i varierade IT-projekt. OM TJÄNSTEN Som applikationskonsult hos DXC kommer du få arbeta med produkter från LS Retail som används i 74,000 butiker över hela världen. LS Retails produkter, exemp... Visa mer
Här hittar du en utvecklande roll där du får hjälpa till att leverera lösningar för komplexa behov. För dig med ett stort tekniskt intresse och en vilja att skapa långsiktiga relationer kan rollen som applikationskonsult erbjuda dig en omväxlande vardag med inblick i varierade IT-projekt.

OM TJÄNSTEN
Som applikationskonsult hos DXC kommer du få arbeta med produkter från LS Retail som används i 74,000 butiker över hela världen. LS Retails produkter, exempelvis ”LS Central”, ”LS One” och ”Ls Express” bygger på Microsofts populära plattform för affärssystem Dynamics 365 Business Central och är nästa generations helhetslösning för detaljhandeln.

Detta är en kundnära roll där du får vara med i hela kedjan från försäljningsprocessen till en levererad lösning. Dina kollegor är placerade på olika kontor i Sverige, Norge och Danmark där du i samarbete får arbeta med andra likasinnade kollegor med teknikintresse och målmedvetenhet.

Du erbjuds


* En roll med mycket ansvar där du får god möjlighet till stöttning och erfarenhetsutbyte av erfarna och kompetenta kollegor.
* Stora utbildningsmöjligheter hos ett företag som satsar på utveckling och kompetensutveckling hos medarbetarna, exempelvis via deras ”DXC University” med spännande kurser.
* En tillhörighet i en global organisation med utvecklingsmöjligheter både nationellt och internationellt.


ARBETSUPPGIFTER
* Arbeta projektbaserat och vara med i hela kedjan från försäljning till slutleverans av produkter från LS Retail.


* Delta i kundmöten runt om i Sverige.
* Sätta dig in i kundens verksamheter för att göra konfigureringar och systemanpassningar utefter kundens kravspecifikation.
* Hantera supportärenden där du via kontinuerlig kommunikation med kund reder ut problem.


VI SÖKER DIG SOM
* Har en högskoleutbildning inom t ex data-/systemvetenskap eller ekonomi


* Har erfarenhet inom retail där du haft ansvar för exempelvis inköp, butiksplanering eller liknande
* Talar och skriver på svenska och engelska


Som person är du:


* Problemlösande
* Ansvarstagande
* Självgående
* Kommunikativ


Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse, med möjlighet att starta omgående
* Omfattning: Heltid, tillsvidare
* Placering: Möjlig placeringsort i Eskilstuna, Stockholm, Linköping eller Malmö
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och DXC Technologys önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET



Läs mer på om DXC Techology på deras hemsida. Visa mindre

It-konsult till prestigefyllda, spännande och välbetalda uppdrag!

Hej och hjärtligt välkommen till att arbeta som IT-konsult tillsammans med oss på PersonalExpressen! PersonalExpressen rekryterar, bemannar och förmedlar professionell, ambitiös och jordnära IT-personal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral, hög ambitionsnivå och en hög grad av individuellt självgående. Det förv... Visa mer
Hej och hjärtligt välkommen till att arbeta som IT-konsult tillsammans med oss på PersonalExpressen!
PersonalExpressen rekryterar, bemannar och förmedlar professionell, ambitiös och jordnära IT-personal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral, hög ambitionsnivå och en hög grad av individuellt självgående. Det förväntar sig våra kunder av oss och det förväntar vi oss av våra konsulter.
Tillbaka får du som söker dig in till oss ett engagerat, genuint och personligt bemötande och en stor nyfikenhet både kopplat till dig som person och kopplat till dig som yrkesutövare. Vi är helt enkelt Sveriges mest personliga konsultföretag och det är vi stolta över!
Vidare är vi ett företag som utöver de spännande och varierande uppdragen vi kan erbjuda till dig som konsult alltid vill växa tillsammans med våra medarbetare - både som kollegor och som människor. Vi är övertygade om att den ambitionen från oss som arbetsgivare är det bästa receptet som finns för en gemensam yrkesmässig framgång och för ett gemensamt privat välmående!
Vilken typ av uppdrag vi kan erbjuda...
På PersonalExpressen upphandlar vi löpande gentemot de största statliga myndigheterna i Sverige. Det innebär att vi från PersonalExpressens sida de kommande åren kommer att kunna erbjuda dig som söker dig in till oss en lång rad prestigefyllda statliga konsultuppdrag. Utöver detta har vi en lång rad samarbetspartners inom det privata näringslivet vars konsultavrop vi är med och tar del av. Med oss vid din sida får du alltså en unik möjlighet att bli erbjuden toppuppdrag inom ramarna för ditt kompetensområde såväl till det offentliga som till det privata näringslivet. Det viktigaste för oss är att vi först får lära känna dig och dina ambitioner för framtiden - sedan får du både vårt upphandlingsteam genetmot statliga myndigheter och vårt säljteam gentemot privata företag som dina personliga stöttepelare framåt i karriären. Med oss på PersonalExpressen vid din sida kommer du alltid att ha möjlighet att själv styra din resa framåt. Först när du är både nöjd och stolt över de uppdrag du blir erbjuden kommer vi att vara nöjda och stolta över oss själva och vår egen insats. Låt oss ta oss an din framtid tillsammans!
Ta steget och bli egenkonsult - vi hjälper dig att starta eget aktiebolag och ger dig allt stöd du behöver på din företagarresa framåt!
Har du gått i tankar på att bli egenkonsult och starta aktiebolag? Bra - då har du kommit precis rätt! PersonalExpressen har lång erfarenhet av att hjälpa konsulter att starta aktiebolag med allt vad det innebär - både initialt i uppstartsfasen samt sedan löpande. Vi erbjuder alla egenkonsulter som arbetar på uppdrag genom oss stöd med bankkontakt, bokföring, löneutbetalningar, fakturering, månadsvisa skattedeklarationer samt bokslutsarbetet. På så vis kan vi hjälpa dig som vill starta ditt egna aktiebolag både med att få ditt första uppdrag förmedlat till dig samt med att hantera allt det du inte kan eller vill lägga tid på löpande. Kanske är det detta som hållit dig tillbaka från att ta steget tidigare? Kontakta gärna någon av våra medarbetare vid intresse så berättar vi mer om hur vi får just dig att lyckas inte bara som IT-konsult utan som din egna IT-konsult. På PersonalExpressen älskar vi att samarbeta med personer som har höga ambitioner för sig själv och sin framtida yrkeskarriär!
Hur vi förmedlar uppdrag för bästa möjliga resultat...
På PersonalExpressen har vi ambitionen att alltid kunna erbjuda våra konsulter längre uppdrag på plats ute hos våra kunder. Vår affärsidé är att arbeta nära både våra kunder och våra konsulter och genom denna närhet kunna skapa förutsättningar till att samtliga inblandade parter får utvecklas och växa tillsammans över tid. Det innebär att det är viktigt för oss att du som arbetar som konsult genom oss kommer till en kund där du ser dig själv kunna trivas och må bra över tid samtidigt som du får använda din yrkesmässiga kunskap och dina erfarenheter på ett så stimulerande och utvecklande sätt som möjligt. De flesta av våra konsulter på PersonalExpressen idag har jobbat tillsammans med oss i många år - det hoppas vi att du också ska vilja göra!
Mer om oss PersonalExpressen...
PersonalExpressen gör idag mycket mer än att bara förmedla konsultuppdrag inom IT-sektorn. Vi arbetar med bemanning av chefer, läkare, sjuksköterskor, lärare och andra samhällsviktiga yrkesgrupper där det offentliga på olika sätt är vår kund. På grund av detta känns det också naturligt för oss att även inom ramarna för vår IT-del kunna erbjuda våra konsulter uppdrag på statliga myndigheter eller hos andra offentliga uppdragsgivare. Digitaliseringen har kommit långt inom det offentliga i Sverige jämfört med många andra länder men det finns fortfarande minst sagt mycket att göra och därmed även många viktiga konsultuppdrag att förmedla.
Vi tror även på att slå alla våra affärsområden ihop när det kommer till att anordna gemensamma konsultträffar, sommarfester, julfester, konsultresor eller bara att bjuda in till spontana after-works och andra roliga evenemang. På så vis blir du som kommer in som ny konsult hos oss direkt en del av den större familjen på PersonalExpressen där vi idag samlar över 400 konsulter från olika branscher, sektorer och affärsområden! Vi ser helt enkelt värdet i att vara en arbetsgivare där människor med olika bakgrund och intressen inte bara möts utan även frodas, växer och utvecklas tillsammans. Vill du få ut något extra av ditt yrkesliv och möta erfarna och kompetenta människor med annan utbildningsbakgrund än du själv så har du kommit helt rätt till oss på PersonalExpressen. Då tror vi också att du kommer att trivas väldigt gott tillsammans med oss inte bara på kort sikt utan för många år framöver.
Sammanfattningsvis ser vi verkligen fram emot att få lära känna både dig och dina karriärsambitioner. Återigen hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen - hoppas du vill skicka din ansökan till oss redan idag! Visa mindre

Senior IT-Konsult sökes

Ansök    Jul 12    Gibon Eskilstuna AB    Affärskonsult, IT
Vi söker Gibon Eskilstuna växer och behöver förstärka vårat team. Vi söker nu en kundfokuserad IT-konsult för ett deltidskonsultuppdrag mot en stor internationell kund. Tjänsten kommer även att innefatta ansvar för utveckling och leverans av Cloudbaserade lösningar mot våra lokala kunder. Vi är ett relativt nystartat bolag lokalt och du kommer ha stor möjlighet att vara med på vår resa och fortsätta utveckla Gibon Eskilstuna tillsammans med oss. Vi förvän... Visa mer
Vi söker
Gibon Eskilstuna växer och behöver förstärka vårat team. Vi söker nu en kundfokuserad IT-konsult för ett deltidskonsultuppdrag mot en stor internationell kund. Tjänsten kommer även att innefatta ansvar för utveckling och leverans av Cloudbaserade lösningar mot våra lokala kunder.
Vi är ett relativt nystartat bolag lokalt och du kommer ha stor möjlighet att vara med på vår resa och fortsätta utveckla Gibon Eskilstuna tillsammans med oss. Vi förväntar oss högt engagemang, flexibilitet och kreativitet där du kommer ha ett stort ansvar i din roll. Du kan förvänta dig möjligheten att vara med och utveckla din egen arbetsplats. Vi jobbar smart och långsiktigt tillsammans, och ser till att ha jäkligt kul på vägen.
Arbetsuppgifterna som IT-Konsult på Gibon innebär att vara lyhörd vad kunden vill uppnå, och säkerställa att vi levererar en optimal lösning för ändamålet. Du kommer att ha fullt ansvar i allt ifrån uppstart av projekt, projektledning under projektets gång, samt dokumentation och vidareutveckling av kunden tillsammans med sälj. Rollen innefattar systemförbättringar, drift och underhåll av levererade lösningar samt applikationer i våra kunders IT-miljöer. Gibon hjälper även sina kunder med support, nyinstallationer, uppgraderingar och andra typer av förbättringsarbeten för att utveckla kundernas IT-miljöer.
Vi satsar stort på Cloudbaserade lösningar och framförallt på vår paketerade lösning Gibon365. Vi erbjuder en arbetsplats med ständig utveckling och tillsammans ser vi till att alltid ligga i framkant i vår bransch.
Mer om Gibon365 här: https://www.gibon.se/it-tjanster/gibon365/
Du får:
Ge allt och ha kul!
Utveckla dina kunskaper till nästa nivå inom en företagsgrupp i absoluta framkant inom digitalisering
Vara en viktig del av Gibon Eskilstunas utformning och utveckling
Goda möjligheter till en lång, framgångsrik och utvecklande karriär i en ständigt växande bransch
Kontinuerlig utbildning, både internt och externt
Ett omväxlande arbete med varierande arbetsuppgifter



Vi ser att du är:
Affärs och serviceorienterad
Mån om att vara viktig för våra kunder
Nyfiken som person och genuint intresserad av hur saker och ting fungerar
En person som ser utmaningar istället för problem
Strukturerad och noggrann



Krav:
Senior med minst 10 års yrkeserfarenhet
Erfarenhet att jobba i större miljöer enligt ITIL med Change och Release
B-körkort
Flytande svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i Engelska tal och skrift



Dokumenterad erfarenhet av:
Activedirectory
AzureAD
Tenant to Tenant Micorosft365 migreringar
Exchange Hybrid setup:er
Azure Infrastuktur (VM, AVD, nät och VPN)
Windows Server migreringar
Powershell
Powerplatform



Placeringsort: Mälardalen med utgångspunkt från kontor i Eskilstuna.

Mer information och ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande och vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
För mer information kring tjänsten, kontakta Erik Wiberg,
tel. 016-424710, [email protected] Visa mindre

Affärssystemsspecialist till Westermo!

Ansök    Mar 28    Academic Work    Affärskonsult, IT
Vi söker nu en driven ERP-specialist som ska arbeta med att utveckla Westermos verksamhet. Tjänsten är för dig som har ett stort affärssystems intresse och söker efter nya tekniska utmaningar, detta en möjlighet du inte vill gå miste om! Sök tjänsten redan idag. OM TJÄNSTEN Academic Work söker en affärssystemsspecialist till Westermo. Du kommer sitta på plats i Stora Sundby och tillhöra ekonomiavdelningen som består av fyra ekonomer inklusive en ekonomic... Visa mer
Vi söker nu en driven ERP-specialist som ska arbeta med att utveckla Westermos verksamhet. Tjänsten är för dig som har ett stort affärssystems intresse och söker efter nya tekniska utmaningar, detta en möjlighet du inte vill gå miste om! Sök tjänsten redan idag.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en affärssystemsspecialist till Westermo. Du kommer sitta på plats i Stora Sundby och tillhöra ekonomiavdelningen som består av fyra ekonomer inklusive en ekonomichef som även kommer vara din närmsta chef. Här kommer du mötas av kompetenta kollegor och en familjär arbetsmiljö i högteknologiska lokaler.

Som affärssystemsspecialist kommer du ha övergripande ansvar över IFS-systemetet hos Westermo och därmed vara specialiserad inom området och arbeta hos dem i Stora Sundby men även mot deras kontor i Västerås samt deras internationella försäljningsbolag.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Westermo. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig fram minst sex månader. Det finns goda möjligheter att bli förlängd på uppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
Som affärssystemsspecialist inom ERP kommer du arbeta med att utveckla affärssystemet IFS som i sin tur effektiviserar och automatisera Westermos produktion. Du kommer därmed ta dig an deras befintliga IFS-konfiguration och utveckla detta vidare. Det kan även bli aktuellt att integrera andra viktiga system inom exempelvis inköp- och försäljning områdena. Du kommer att ha ansvaret över IFS-systemet i Westermo Group samt vara organisationens stöd vid frågor eller problem som uppstår kring systemet. Du kommer ha en nära dialog och kommunikation mot deras IFS-supportteam som sitter nere i Malmö.

Du kommer till exempel att:


* Ansvara över och utveckla affärssystemet IFS
* Integrera andra typer av system med IFS
* Arbeta med den senaste IFS versionen (IFS10)


Tjänsten passar dig som har kommit en bit in i karriären men som vill ha nya möjligheter i ett spännande och innovativt företag!

VI SÖKER DIG SOM
* Har minst tre års erfarenhet av liknande arbete med affärssystem


* Du behärskar svenska både muntligt och skriftligt, då språket används i det dagliga arbetet
* Har körkort


Det är meriterande om du…


* Har en utbildning inom datavetenskap eller en utbildning som vi anser är motsvarande


Vi kommer i denna rekryteringsprocess lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser att du som person är social och kommunikativ. Att du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du har även lätt att samarbeta med andra och knyta starka relationer.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående eller enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Stora Sundby
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Westermos önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.


* Som deltidskonsult på Academic Work blir du en del av vårt konsultnätverk och har för varje uppdrag en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att säkerställa att du trivs på din arbetsplats men också att du utvecklas och vi arbetar aktivt för att kunna hjälpa dig vidare mot spännande tjänster såväl under din studietid som efter din examen.


INFORMATION OM FÖRETAGET
Westermo är ett företag som startades redan 1975 i Stora Sundby och var då ett familjeföretag, idag används fortfarande byggnaden i Stora Sundby. Westermo har gjort en otrolig resa och har idag sälj och supportenheter inom 12 olika länder och distribuerar i över 30 länder. Deras produkter riktar in sig mot områdena: tåg, järnväg och infrastruktur, marin automation, olja och gas, energi, vatten och avloppsvatten samt process automation. Läs gärna mer om företaget här: https://www.westermo.se/ Visa mindre